Monday, 14 April 2014

Koleksi

Alhamdulillah.. ada jugak tanda kenangan walaupun bukan juara.. hehe ^_^


Walaupun nilainya bukanlah ratusan ringgit ataupun ribuan ringgit, tapi kenangan yang ada padanya amat bermakna.. ^_^



Sunday, 6 April 2014

Cuti-Cuti Giveaway


Rose akan bercuti di SARAWAK bersama KELUARGA.. heHe 

Grand Opening Giveaway by HaneulAfiqah

Jom join GA ni.. ^_^


Klik banner & join k.. ^_^


Semoga perniagaan Affy dan En. Tunang maju k..

Sunday, 30 March 2014

Doa Berjalan Menuju Ke Masjid

MAKSUDNYA: "Ya Allah, jadikanlah dalam hatiku suatu cahaya, dalam pandanganku suatu cahaya, dalam pendengaranku suatu cahaya, dari arah kananku suatu cahaya, dari arah kiriku suatu cahaya,  diatasku suatu cahaya, dibawahku suatu cahaya, didepanku suatu cahaya, dibelakangku suatu cahaya dann limpahkanlah kepadaku dengan cahaya.."



*Letih main futsal jumaat lepas. X berjaya merangkul juara futsal.. hanya tempat ke-2. Syukur..


Thursday, 27 March 2014

Manchester City masuk FINAL futsal!!

Manchester City masuk FINAL futsal? Jabatan ejulz ada buat pertandingan futsal. Team ejulz guna nama Manchester City.. eHe. Dari pagi tadi main hingga ke petang.. letih badan ni.. kalau ada orang tolong urutkan mesti sedap.. hehe

Perlawanan pertama kami melawan team Barcelona.. Tengok player2 Barcelona memang cuak.. Memang rasa akan kalah.. Tapi main bermati2an.. Alhamdulillah ejulz dapat skor sebijik.. gol kemenangan.. hehe

Perlawanan kedua kami melawan team Real Madrid.. Player2 ni lagi mantap2.. Diorang ni pun menang perlawanan pertama.. Main bermati2an lwn diorang ni.. Kali ni member ejulz skor sebijik. gol kemenangan.. kami menang kecik je.. Kemenangan kali ni meletakkan kami ke semi final..

Semi final kami jumpa team Arsenal.. Team pilihan.. Susah nak kalahkan diorang ni.. Keputusan berakhir 0-0.. Perlawanan diteruskan dengan penalti.. Alhamdulillah ejulz dapat skor gol kemenangan..

Esok FINAL.. Yeayy!

*Doakan kemenangan team ejulz esok k.. ^_^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...