Friday, 19 November 2010

fuTsaL nGan buDaK oFisS..

kHaMiS maLam juMaaT.. aktiviti wajib aku ialah "FUTSAL".. biaSanya aku main ngan memBer2 ofis aku.. tapi kal0 x cukup ada laa campuR nGan member2 member ofiS aku.. (member kepada meMber.. harap faHam ek.. hhuhu)


uNtuk makluMan koRang jugak, kitoRang daH buat jersi futSal.. bukan apa.. senang siKit laa kal0 nak buaT friendly matCh..


ni aKu naK tuNjuk akSi2 kaMi paDa maLam PeraSmiaN jersi baru..


menanti dengan penuh sabar.. ehehe

tuu diaa.. peminat setia CHELSEA..

santai lu sebelum game mule.. No.4 tu  semanGat ambik gambar.. jersi baru la katakan.. hehe


umar buat sKill lesing untuk menGalahkan pasuKan lawaN.

haHaha.. ni xBoleh bLah..


KY menunggu Bola. Nak buat teknik tenDangan tanpa Bayang.. hehe

aku beraksi.. mesti ada heLah siKit.. (tali kasut tebukak.. hehe)

haiRan teNgok bola itU bulat.. hahaHa

maSing2 naK pRomoTe nomBor jerSi..

aiH.. aDe laGi nak pRomotE nomboR jerSi..

ish3.. makin betambaH peMain nak tuNjuk nomBor jersi..

teNgah rancang strateGi..


berMati-matiaN memPertahanKan jaRing goL diBolosi..

wei.. maiN betul2 laa..

kejar yop kejar!!!

BOOM!!! sepakan kencang dari BRO_MONDAY a.k.a inDra puTra..

nie baru separuH.. sepaRuh lagi xmuat masuk kaMera.. haha


p/s: lupe nak bagitau.. daLam semaNgat Kit0Rang berMain deNgan jersi baru, kiTorang semPat maiN 1/2 jam je.. sbb blekout.. huhu

video


2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...