Monday, 22 November 2010

maSa dePan baDmiNton MalaYsia..

Lee Chong Wei berjaya menyumbangkan perak kepada Malaysia..

w/pun x berJaya mDapat emas, taHniah kePada Dato’ Lee Chong Wei keRana telah berJaya meNdapat piNgat perak daN berUsaha haBis-haBisaN uNtuk MalaYsia..
taPi buKan paSal tu yg aKu naK bangKitkan kat siNi... peRsoaLan @ keBimbaNgannYa sKrang, diMana perGinya JunioR plaYer..?? sePerti chiNa teLah raMai juNior pLayer yg ditonJolkan sehinGga menJadi plaYer yg terkeMuka dan diGeruni.. seKejap je duk raNking 1.. pasTu baGi juNior plaYer maiN plak.. tp MalaySia?? diManaKah silaPnya..


naK kaTa oRanG kiTe x miNat paSal baDminTon, amBik taHu juGak paSal Chong Wei.. naK kaTa x suKa maiN, salu je couRt badmiNton peNuh… naK kata xDe uSaha uNtuk keMajuan badminton, aKu raSa aKademi badminton daH lama diTubuhKan.. naK kaTa MSN x ambiK beRat, baNyak daH keBajikaN yG diOrang sediaKan.. eNtah laa.. diMana silapnYa..?


aKu berHarap aGar keRajaaN Msia daH aGeNsi2 yg terLibat daPat meNgambil lanGkah yg seWajarNya uNtk keMajuan suKan baDmintoN neGara kiTa.. MALAYSIA BOLEH..!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...