Tuesday, 28 December 2010

28 & 29 Disember tarikh bermakna..

28 & 29 Disember merupakan tarikh yg amat bermakna bagi ejulz.. nak tau ape yg menarik sgt tarikh tu?
tarikh tu sebenarnya tarikh lahir ayah & mak ejulz.. ayah 28/12 & mak pulak 29/12.. best kan dapat sambut sekali je..  jimat sikit..heHe..

tu lah sebenarnya tujuan ejulz balik bercuti ni.. heHe.. nak buat surprise sikit malam ni..
kek ejulz dh tempah. nak ambik petang nnti.. nnti beli laa apa yg patut.. susah jugak ejulz nak prepare sorang2.. akak ejulz sorang pegi honeymoon kat kk sabah.. sorang lagi keja.. sorang lagi bz jaga anak kecik aka anak buah ejulz laa.. huHu.. nak mintak tolong member2 pun semua dah keja jauh2.. terpaksa laa ejulz berusaha buat sorang2.. tapi xpe ejulz akan cuba yg terbaik untuk ayah & mak ejulz yg banyak berjaya kepada ejulz.. jasa dan budi ayah & mak xkan ejulz lupa hingga ke akhir hayat..


2 comments:

  1. SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN BUAT AYAH & MAK YU DI KAMPUNG!!! SEMOGA MEREKA SIHAT² SENTIASA,,,INSYAALLAH...('',)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...