Tuesday, 21 December 2010

8G pada lelaki yang dibenci oleh wanita

kali ni aku nak bagi 8G yg dibenci wanita pada lelaki.. ni bukan aku yg buat ek.. ni pun aku dapat emel dari pompuan.. menurut die, 8G ni die dpt dari sumber pakar motivasi yang tersohor di Malaysia.. sape lagi kal0 bukan Dr. Fadzilah kamsah.. nak tau ape 8G tu.. ni die:
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........

1.Garang (garang tak bertempat, suka mencarut, suka cari gaduh, cakap kasar, suka marah2 tak bertempat, silap sikit tak boleh... macam ler dia betul semua, dsb)

2.Ganas (kaki pukul, ngan pompuan pun nak tunjuk kuat sebab pompuan bukan lawannyer)

3.Gementar (takut sangat, tak yakin diri sendiri, tak percaya kebolehan diri, bergantung pada orang lain,dsb)

4.Gabrah (tak boleh/pandai buat keputusan sendiri, ikut pendapat pompuan aje, dsb)

5.Gentleman tiada (langsung tak gentle, pentingkan diri sendiri,ambik kesempatan,dsb)

6.Gerumal (bahasa kedah -bohong atau tipu)

7.Ganggo (keterlaluan- lembut sangat, pemalu sangat, pendiam sangat, macho sangat, dll)

8.Gatal (miang keladi ngan pompuan lain selain dengan bini)
-
-
-
-

p/s: k0rang setuju ke dgn 8G ni..? heHe





7 comments:

  1. setuju separuh!!! buleh x? koh koh koh
    ai ada yam no.1 & no.8 tu...tapi mai waif x benci...coz ai pandai kontrol... ai bertempat, dan mai waif tau itu sume, sebelom kawen dan ada anak lagi beliau fahami... contoh macam GATAL, ai bertempat, dan ai selalo nye buat ianya jadi bahan gurauan dan jenaka...so, no heart feeling lah...cite sini abes sini...('',) lagi 1, ai GARANG pulak, sebenarnye tegas...bagi ai, ai memam garang tapi bertempat jugak...x penah ai garang suka² di mana jua...siyes... ok, ape kata yu buat 8G versi yam pompuan suka...ade beran??? da tentu² best!!!

    p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...

    1. New Entry "(*) kiKo~ lalalalaLa (*)"
    2. New Entry "@_ sUka² kat EMPIRE SUBANG JAYA _@"
    3. New Entry "(O_O) mEoW oh mEoW (O_O)"
    4. New Entry "*+UPDATE eNTRy sEmaLaM+*"

    ReplyDelete
  2. bro_monday: best ada bini open minded.. heHe

    k.LM: dpt sumber dari Dr. Fadzilah kamsah ni.. xkan x setuju.. haHa

    ReplyDelete
  3. sangat setuju.. ;ebih2 lagi no. 1

    ReplyDelete
  4. za petrelli: ye ke?? tp x semua camtu.. heHe

    ReplyDelete
  5. AesyaZealous: eleh.. setuju aje.. heHe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...