Thursday, 2 December 2010

Kawan VS Sahabat

fuHh!! bejaya jugak aku akhirnya.. apesal laa header aku td blh brubah saiz.. lain yg disetting lain yg jadi.. seb baek laa jadi balik.. huHu.. aku msh baru lagi pasal belog nih.. jd x bnyk yang aku tau.. s0, aku cuba laa tanya blogger yg ada tp hampeh... tq to jaya jr kerana sudi bagi sedikit tunjuk ajar.. w/pun dia kata "ni pendapat dari amatur je", bagi aku dah cukup sbb aku pun amatur jugak.. kal0 setiap 3 org berkongsi 1 ilmu setiap sorang, then sorang akan memperoleh 3 ilmu dlm satu masa.. btul x?? kal0 100 org?? lu pikir laa sendiri..!!


alhamdulillah.. mungkin ada hikmah disebalik kesulitan yg aku hadapi arini.. (cewahh.. mcm masalah besar je bunyi.. hehe) w/pun masalah kecik, arini ni aku dpt pengajaran.. beza kawan & sahabat sejati.. bagi aku senang nk dpt kawan tp nk dpt sahabat sejati memang susah.. kal0 masa kita senang ramai je kwn2, tp masa susah?? erm.. malas laa aku nak pikir.. rasa nak nangis je.. huahuaHua.. (emo laa pulak..)

k laa.. dah lewat ni.. nak masuk tido dlu.. esok nak keja.. kang ngantok kat ofis bos marah pulak... heHe.. aku berharap dapat ramai "SAHABAT" besok.. amin..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...