Sunday, 5 December 2010

Penat x abis lagi..

Semalam keluar awal dari rumah.. nak pegi kenduri member ofis kat seremban.. nam0 tompat ee den pun lup0.. raw0 hulu kal0 xsilap den..haha.. (nak testing bahas0 n0gori j0.) biasa membut0 a.k.a zzzZZZZ je ujung minggu.. disebabkan member kawin n xde aral mlintang yg mhalang aku nak pegi, aku pun pegi laa..

mula pukul 9.30 aku gerak dari rumah.. aku naik moto je..pegi rumah member naik 1 kete.. turun je dari rumah ujan renyai2 laa pulak.. aku gagahi kaki melangkah meredah ujan.. seb baek laa GIVI ade, kal0 x?? xtau laa.. sampai je kat rmh member td kit0rang menuju ke mid point utk tggu member2 yg lain.. janji kul 10.30, kul 11 pun blm semua yg sampai.. erm.. biasa laa.. janji M***y*.. (tau2 je laa).. lam pukul 11.20 jugak laa kot (mengikut perkiraan kasar laa.. hihi) baru laa semua ada.. s0, kitorang gerak terus laa ke tempat kejadian (rmh pengantin laa)..

sampai je kat rmh pengantin, ape lagi MAKAN laa.. huHu.. sesudah kenyang kitorang tunggu ketibaan pengantin..  bila pengantin dh dtg beGAMBAR laa..wei!! nak ambik berkat pengantin.. haHa.. adoiiiii.. selosai jo begamb0 ap0 laie, paham j0 laa.. berambus laa balik.. org lain ramai laie nk makan.. (alamak!! bahasa nog0ri rojak laa..haha)

gambar peNgantin?? xde lagi.. member belum upload lagi.. nNti kal0 dh ada aku letak sini.. k

selesai je program kenduri, plan nak balik rmh terus.. nak rehat laa katakan.. letih sgt perjalanan.. sampai kat rmh member, main PES2011 dulu.. my feberet game!!! abis je main, ingat nak balik terus.. budak rumah member aku ajak pegi makan.. s0, g laa alamanda.. dh alang2 g alamanda ape lagi, pegi memanggil hujan laa a.k.a karoke.. aku ape lagi bawak lagu jiwang karat laa.. haha.. wpun suare mcm katak panggil ujan.. mmg lebat btul ujan mlm tadi.. haHa..

p/s: kal0 k0rang rasa panas.. nak hari ujan, panggil laa aku.. meh kita pegi karoke same2.. haHa

2 comments:

  1. "wpun suare mcm katak panggil ujan.. mmg lebat btul ujan mlm tadi.. haHa.."
    ayat kamu buat saya ketawa hari nie, hahahhahhahahhaha!!!!

    ReplyDelete
  2. haHa.. ayat xboleh blah.. hi2

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...