Thursday, 30 December 2010

Segmen Jom Berkenalan

Assalamualaikum;
Hye frenz! Kali ni ejulz kene tag wawa. Cik wawa kite ni tag segmen Jom Berkenalan ni dari Lokman Hakim.

 
Tuuu diaaa! kata pak tam.. heHe. tu dia banner segmen ni..


Okayy. Ni laa ejulz, empunya belog "KaMPuNg KaMeQ".. ^_^


haHa.. gambar xleh blah.. =.=" Heeeeeee .

 
Apakah Status anda :

halamakk! soalan killer ni.. huHu.. direct to t point, mls nak tulis pnjang2.. single lagi.. ^_^
nak jaga mak bapak dulu..
Tentang diri anda :

Diri ejulz? ejulz anak bongsu dari 4 adik beradk.. sorang je lelaki.. lain semua kakak aka perempuuan semua.. heHe. anak kesayangan bapak n mak.. :) ape lagi nak cite ek? ejulz seorang yg pemalu sebenarnya.. dari sekolah dulu ejulz femes dgn sikap pemalu.. huHu.. tapi bila dh kenal @ rapat dgn seseorang tu, abis laa.. dh x ingat dunia.. haHa. tu je kot.. kal0 nak tau lebih tanya je k.. Heeeeee :)

 
Tentang Blog anda :

nak  tau nape ejulz wat belog ni..? klik ni =.="

 
Pandangan Tentang dunia blog :

Menarik.. dapat tambah kenalan.. dapat berkongsi2 pengalaman.. share pengetahun.. banyak lagi laa..  Hehe. Suke la blog ni.

 
Nasihat pada yang baru nak wat blog :

Selamat berbelog kpd yang baru nak buat. ejulz pun baru jugak dalam blog memblog ni.. so, x banyak laa nasihat yg ejulz nak bagi.. ejulz pun masih belajar lagi dlm blog ni.. heHe. jangan lupa follow ek :)

 
Keunikan yang ade kat blog Ejulz:

Ermmm, takde benda la yang unik. biasa2 je.. :)

 
Sampai bile akan tulis blog dan impian anda :

xtau laa sampai bile.. sebab skrang ni pun baru nak bermula.. x terfikir lagi tamatnya.. heHe :)
impian? saya berharap agar penulisan ejulz dapat diperbaiki dari sehari ke sehari..

 
ejulz nak tag :





Done : Nak kuar jap.. nak bayar utang kad kredit.. huHu.

4 comments:

  1. suka baca sumer jawapan..semoga segala cita2 dihati tercapai sempena tahun baru ni!

    kalau rajin jemputlah ziarah blogger segmen jom berkenalan di blog saya..

    salam perkenalan dri saya bakal guru SP n Biology!

    pss:hehe bagus2 nak jg mak bapa dulu..

    ReplyDelete
  2. cikgu akim: insyaallah kalo berkelapangan akan ziarah blog.. :)

    ReplyDelete
  3. wah!!! ai kena tag!!! ok akan dibuat seberapa segera!!! tengkiu lah asroL...koh koh koh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...