Monday, 10 January 2011

Contest Jelingan Manja..

thankz miera coz tag ejulz..



apa syarat die?? baca nih..
1. Buat entri pasal contest nie. copy je tajuk kat atas. ( done! )

2. Follow blog cikBulan.Kalo rajin follow blog nie sekali PrettyLensStore. ( done! )

3. Copy banner kat atas tue sekali dengan backlink. ( done! )

4. Gambar contest anda. ikut tajuk tema ok? tp ejulz pun xtau laa ejulz ikut tema ke x.. heeheee. ( done! )

5.Gambar sendiri,i mean owner blog yg bertanding.Tak mo gambo orang lain. Tak kisah seorang or beramai-ramai. ( done! )

6.Sila tag kawan2 anda tak kisah la berape orang pun. Atleast seorang. ( done! )

7.Komen entri nie sekali dengan link korang. ( done! )



Ok, dibawah nih adalah gambar yang ejulz pertaruhkan. haHaa~!!

dah macam auuuuuuwwwwwwwwww!! haHa.. adey..
xtau la tu jelingan manje ke jelingan x puas ati.. haHa


ok, ejulz nak tag:




8 comments:

  1. adoh..kmk xda gambar jelingan manja =.=" haha ^__^

    ReplyDelete
  2. aih.. alu xda.. jelingan kamek bukan manjak pun.. haHa.. jelingan ganas.. haHa

    ReplyDelete
  3. hehe.. siap de muax muax 2..

    ReplyDelete
  4. anyss: waaaa.. anys pun join.. susah la ejulz nak menang ni.. hiHi.. gud luck k.. :)

    ReplyDelete
  5. bulan: bagi ejulz menang k.. hiHi :P

    ReplyDelete
  6. ni manja ke nk ngorat awek ni wink wink * _ *

    ReplyDelete
  7. lyaeyzia: awek org tu.. xleh nak ngorat.. heHe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...