Wednesday, 5 January 2011

Gadis Cantik Kelas Pertama

Seorang gadis manis berpakaian seksi dan berambut perang selamba duduk di kelas pertama sebuah kapal terbang yang akan berlepas ke Labuan. Seorang pramugari menghampirinya, lalu menyapa, 'Cik, tiket cik untuk kelas ekonomi, tempat duduk cik di belakang sana.'
 
Eh, awak siapa nak paksa saya duduk sana, duduk sini, gadis secantik saya tak layak duduk di sana, nanti orang tak nampak saya, faham tak??' herdik gadis seksi dalam suara meninggi sambil berdiri.

Kecewa dengan sikap penumpang itu, pramugari itu memberitahu ketuanya. 'Cik kena pindah ke kelas ekonomi juga kerana tempat duduk ini untuk penumpang lain,' pujuk ketua pramugari.

'Awak ni lagi satu. Takkan sana nak duduk di belakang. Tengok oranglah!!!' katanya.

Ketua pramugari tiada pilihan, terpaksa memberitahu kapten yang kemudian membisikkan sesuatu ke telinga gadis tersebut. Beberapa ketika kemudian, gadis itu bangun dan menuju ke kerusinya yang betul.

'Apa kapten bisikkan pada gadis itu?' tanya pramugari hairan bagaimana begitu mudah masalah dapat diselesaikan.

'Saya beritahu dia, kelas pertama tak mendarat di Labuan,' jawab kapten.


[haHa... saje nak kongsi cite lawak petang2 camni.. ejulz tgh ngantok laa.. hiHi]

10 comments:

  1. penah baca cite ni!!!!!!!!!!! koh koh koh
    memam klakar...koh koh koh
    nampak sangat kapten tu bijak!!!

    p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
    1. New Entry "*-* FOLLOWER ke-444 *-*"
    2. New Entry "♣ FuTsaL CPK ♣"

    ReplyDelete
  2. haaaa~~~~~~~~~~~~~~
    hahahahahahah~~~~

    ReplyDelete
  3. cisss...ampeh..harap aje cntik

    ReplyDelete
  4. kapten tu patut keje kat cpk.. jawab isu hangat skrang.. haHa

    ReplyDelete
  5. nuraynie: jgn ketawa banyak sgt.. 3x cukup la.. hiHi :P

    ReplyDelete
  6. misz sheyla: pompuan camni memang xleh buat bini.. heHe

    ReplyDelete
  7. taty: berlagak mcm diva.. tp br 1st time nek flight.. haHa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...