Wednesday, 26 January 2011

KEJORA DAN BINTANG.. LAYAN KE X?

Waaa... Kejora dan bintang. Bes ke x?


sebelum ni layan gak cerita-cerita Indon ni.. sebelum ni layan cerita Bukan Milikku, Cinta Kirana, Benci Bilang Cinta n banyak lagi la.. sebelum tu suka jugak tengok cerita Assalamualaikum Cinta.. entah tahun bila cerita tu dulu. Sebenarnya malas nak tengok sinetron ni lagi. Tapi bila dah xde ape nak ditengok petang tadi, layan jugak la cerita Kejora dan Bintang. Sekali tengok macam best la pulak.. heHe..


5 comments:

  1. bes !! hhahhaa. . :)) . .
    rugi x tengok . .

    ReplyDelete
  2. akyl: bena ka? baruk ngga ptg tek..

    ReplyDelete
  3. best ni bro cite ni..tp aku xpnh tgk pon..hahaha

    ReplyDelete
  4. cerita sinetron ni lama nau lah. Penat nak melayan nya. Haha

    ReplyDelete
  5. yups. . btol2.. lyan je . best nye. .

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...