Sunday, 2 January 2011

SEGMEN: I AM NUFFNANGERS

hye frenz,

assalamualaikum..

Pertama sekali saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Nurana kerana sudi mengetag saya dalam segmen " I am Nuffnangers".heHe.. ayat agak poyo sikit.. huHu


soalan yag perlu dijawab..

kenapa saya suka nuffnang ?
pertama sekali, ejulz create ac blogspot ni sebenarnya nak kongsi segala pengetahuan @ info2 yang berguna kepada kawan2 selain ingin menambah kenalan di muka bumi yang fana ini. heHe. So, walaupun ejulz tahu yang nuffnang di boleh memberi pendapatan hasil dari iklan yang disiarkan di blog kita, ejulz x berminat pun nak papar. Tapi setelah hampir sebulan ejulz berblog ni, ejulz tgk blog kawan2 semuanya ada nuffnang. Ejulz tengok nuffnang ni dah macam cop "SIRIM" yg ada pada barangan elektrik yg diakui selamat digunakan. Jadi, bila tgk semua blog kawan2 ada cop sirim (nuffnang), ejulz rasa macam blog ejulz x selamat digunakan kalau xde nuffnang..heHe. camtu laah nak dijadikan cerita..
ape yg ejulz suka pasal nuffnang? ok. wpun ac nuffnang ejulz RM0.25 je sampai sekarang ejulz x salahkan nuffnang kerana x bagi lebih sebab blog ejulz baru lagi.. dan banyak yang ejulz perlu pelajari dan perbaiki dalam warna warni kehidupan pemblogger ni.. heHe..Ejulz perlu perbaiki cara penulisan agar ramai pengunjung2 beristirehat di blog ejulz.. Ejulz juga tetap puji pengurusan nuffnang diatas inisiatif untuk membantu para blogger untuk menjana pendapatan terutama yang menganggur.
3 pemblogger idaman hati kali ni adalah:

jeng je jeng......


Sekian, luahan hati ejulz.. heHe :P

2 comments:

  1. nuffnang best..
    wlaupn kte xpena dpt BE..
    adui..

    ReplyDelete
  2. sy BE pun xtau maksud die.. heHe.. BE tu ape ek?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...