Sunday, 6 February 2011

Deko bersama eric!!!

Cantik tak?? tredMak Eric dalam program "Deko bersama Eric".. kira nak panggil eric untuk ubahsuai rumah sewa ejulz n housemate... heHe.. tp bajet xde, terpaksa laa deko sendiri.. hiHi..

penat betul arini.. Dari tengahari tadi kemas rumah ni.. first, ejulz kemas bilik sendiri dulu.. sekarang tengah tunggu housemate kemaskan bilik2 diorang.. jap lagi nak kemas ruang tamu pulak.. arrggghhhh!!! letih!!!

k, nak sambung berkemas jap... huH! ada sape2 nak tolong x? heHe :P

14 comments:

  1. sama la..
    ika pon tgh kemas bilik..
    hohohhohoho
    tp kemas bilik ika jer la..
    maklum la..baru dpt bilik sorang.ha3

    ReplyDelete
  2. hahhaha..kena kemas sendiri..hahhaa..yana pun kena kemas rumah..haha.budak lepasan spm....

    ReplyDelete
  3. amoih..kemain rajin kamu ni ya..
    leh buat calon menantu nih haha

    ReplyDelete
  4. rajin betul anak bujang sorang ni..huhu

    ReplyDelete
  5. ika puk puk : iye? baru pindah ke @ member bilik dh pindah?

    ReplyDelete
  6. Biela Sapine : memang rajin pun.. heHe :P

    ReplyDelete
  7. liyana: heHe.. mari kemas mengemas.. hehe

    ReplyDelete
  8. aNnE : memang dh selamat dh.. hehe

    ReplyDelete
  9. zOeY zAu YaH : boleh.. ada anak dara utk ejulz ke? haHaha

    ReplyDelete
  10. E.d.Y : rajin sehari je tu.. haHa

    ReplyDelete
  11. Imran nyambek: rajin.. tapi sekali 6 bulan je la.. haHa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...