Wednesday, 16 February 2011

Ejulz!! Tolong Jangan Bangun Lewat Pagi Besok!!!!

ish3.. macam menarik je iklan contest milo kat sebelah ni.. heHe.. ejulz kalau bab milo ni memang xleh nak tinggal la.. kalau lepak mamak mesti milo ais.. fuhh!! sedap ape.. dulu masa sekolah suka makan serbuk milo.. dah macam coklat.. heHe.

Ejulz baru je lepas main futsal tadi.. pulun abis 2 jam main. dari pukul 9 hingga 11.. penat siot!! Kitorang kene training betul2 sebab nak masuk pertandingan liga super futsal Kementerian Belia Sukan (KBS). Doakan pasukan ejulz berjaya k.. :)

Mintak2 esok jangan la bangun lewat.. Nak g keje pagi2 awal.. harap2 x lewat pergi ofis.. Ejulz target nak buat rekod x lewat datang ofis.. Azam tahun ni.. heHe.

k kengkawan, dah ngantuk ni.. kejutkan ejulz pagi esok k.. heHe :P

2 comments:

  1. LIVE @ OPIS!!!
    ai punch card jam 7:11 am...
    lagi awal walopun ai pun sama main futsal ngan yu malam tadi!!!

    koh koh koh

    ReplyDelete
  2. 7.35.. kira awal la tu.. haHa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...