Wednesday, 2 February 2011

PENGKIT! PENGKIT!

Macam2 la berlaku zaman sekarang ni. Artis cerai sana sini.. khalwat sana sini.. bunuh sana sini.. sekarang ada lagi kes pengkit.. pengkit ni bukanlah isu baru.. dulu pun pernah jugak dengar kes2 pengkit ni.. Antara alasan yg ejulz pernah dengar adalah kebanyakan perempuan menjadi pengkit ni disebabkan pernah dipermainkan oleh lelaki.

Memang tidak disangka wanita yang berusia 30-an yg hanya mahu dikenali sebagai Julia sanggup memilih pengkit daripada keluarga dan 3 org anaknya. Dimanakah silapnya? hanya beralasankan layanan pengkit yang dikatakan lebih romantik berbanding suaminya, dia sanggup meninggalkan anak2 dan tidak memberi wang saku kepada ibu sendiri.

Ejulz pun malas nak cakap banyak laa.. Sama-samalah kita renung sendiri. Yang mana baik, yang mana buruk. Dan ejulz doakan semoga kita terhindar dari kekhilafan diri dan dijauhkan dari kemaksiatan.. insyaallah..

ikhlas dari_ ejulz

5 comments:

  1. yup22 , tol uh ,,mcm2 zman sekarang , da na kiamat agak nyeew , wuuu ~

    ReplyDelete
  2. ai hate pangkid...ape2 pun doram pun manusia jugak....semoga doram ke jalan yam benar,,,

    yu dah kena tag!!! koh koh koh

    p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
    1. New Entry "Giveaway eqbalzack "SEDUT KASI ABES! ""

    ReplyDelete
  3. momoyyanyzz : semoga manusia sekarang mula berubah kepada kebaikan.. :)

    ReplyDelete
  4. BRO_MONDAY : yup.. semoga mereka kembali ke jalan yg benar.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...