Friday, 4 March 2011

✿~ contest "JANGAN pandang camera"~✿

Thankz syazanazura coz tag ejulz k..

nak riuhkan contest dyanzjha.. semoga kali ni ejulz menang.. huHu.. xdelah, menang tu bukanlah tujuan utama.. yg penting dpt tambah kenalan dan berkongsi pengalaman dan info2 yg berguna.. tapi kalau menang tu alhamdulillah.. heHe

k, ni dia banner contest..


Gambar yang dipertaruhkan adalah...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


untuk keterangan lanjut, sila pegi ke blog empunya contest, dyanzjha

kali ni nak tag:









gud luck u oll.. :)




7 comments:

  1. asroL : gud lak geng!!! ai pun dah tag yu, ai bagi tau aritu yu lupa...adehhh~ sila tengok kat blog kontez ni ok...

    1 lagi, kalo yu nak tau...gambar yu petaruhkan ni, hasil dari kamera ai, dan ai yam tangkap ok...kalo menam, sila share ngan ai...koh koh koh

    p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
    1.New Entry "WAJAR ATAU TIDAK ???"
    2.New Entry "KENAPA DENGAN HARI INI???"

    ReplyDelete
  2. The Bee And The White Roses : x segempak bunga baru di blog ktk.. haHa ;P

    ReplyDelete
  3. BRO_MONDAY : la.. ye ke? bnyk sgt, x sempat nak buat.. lupe pulak aku.. haHa

    ReplyDelete
  4. terima kasih tag! yati baru ade mse nak buat nihh. huhu. maappp T_T

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...