Saturday, 12 March 2011

CONTEST:SAYA SUKA!

Makseh Ein sudi tag kamek.. :)

ok, arini ejulz nak join contest yg Ein tag, yg dianjurkan oleh Fatanah..


Gambar yg dipertaruhkan adalah:

-
--
---
----
-----
------
-------
--------
-----
----
---
--
-
---
----
-----
------
-------
--------
---------
--------
-------
------
-----
----
---
--
-
--
-
-
-
-
-
Haa.. Tu diaaa.. hobi ejulz di masa lapang.. BOLING!!!
HUhu.. best main boling.. Antara pencapaian yg paling tinggi ejulz pernah dapat adalah dpt tempat yg ke-3 masa pertandingan boling di ofis ejulz.. heHe. nk bukti? tu diaa.. heHe


Kadang2 karoke pun layan jugak.. tapi xde gambar laa.. huHu.. wpun suara sumbang tp on je laa.. hiHi

Aktiviti wajib ejulz aka aktiviti mingguan adalah FUTSAL!!!

tEam ejulz masuk Liga Super Futsal  KBS - Putrajaya.. Harap kitorang berjaya!! Chayokk!!



Syarat-syarat:

1:follow blog fatanah.. [doNe]

2:hendaklah menggunakan gambar sendiri(gambar sorang@ramai-ramai pun tak pe) [doNe]


3:contest ''saya suka'' ni sebenarnye lebih menjurus kepada hobi,contohnye karoeke,main boling,joging,memasak dan etc..jadi gambar tersebut perlu ada gambar korang sendiri dan aktiviti yang korang lakukan [doNe]


4:letakkan banner di atas di blog korang,dan korang perlu buat satu entry pendek tentang korang dan hobi korang [doNe]
5:tag 4 orang blogger yang lain [doNe]

kali ni nak tag;

Bee

Bro_Monday

Nur Liyana

ChocoChoky





TARIKH TUTUP:30 MAC 2011

8 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...