Tuesday, 15 March 2011

Tetiba je teringat mak ayah kat kampung..

Tetiba je rasa nak nangis bila teringat mak ayah kat kampung.. Tambah2 lagi sambil layan lagu kat blog ni.. sedey!! Dalam keadaan sakit lepas eksiden ni, semakin bertambah2 ingatan kat kampung.. Ingatkan mak ayah.. Kalau diorang tau ejulz eksiden ni mesti diorang risau.. Ejulz xnak diorang risau.. Biar laa diorang x tau. Walaupun ejulz bukanlah anak yg suka bermanja2, tapi terasa sepi bila dalam keadaan sakit macam ni.. Kalau dulu, sakit je mesti mendapat layanan istimewa dari mak dan ayah.

Ejulz seorang yg suka berdikari.. Sejak form 1 lagi ejulz belajar hidup berdikari.. Duk sekolah berasrama penuh sampai form3.. Form 4 n 5 pun duk sekolah asrama sekolah teknik.. Ejulz x suka nak susahkan mak ayah ejulz.. Tapi kalau sakit kat sekolah terpaksa dibawa balik kat rumah n cuti.. Masa cuti sakit tu laa rasa istimewa sangat wpun dalam hati xnak susahkan mak dan ayah..

Dan sekarang dah bekerja dan duduk jauh dari diorang.. Bila dah terkene sakit camni, rindu sangat kat diorang.. Walaupun ada kawan2 yang ambil berat dan membantu ejulz di masa susah camni, masih rindu kat diorang jugak.. Terima kasih la kawan2 yg sudi membantu ejulz di masa susah.. Jasa kalian semua hanya Allah yg dapat membalasnya..

Mak... Ayah... Ejulz rindu sangat.. Rindu.. );


16 comments:

  1. eksiden ker??!! lor.. patut lar lama x nmpk.. hurmmm..kalau CB.. wpon susah sgt kiter..ttp nak bg tahu parents.. sbb tuh jd penawar kalau kita sakit.. nnt dia doakan kuta cepat chat.. :)

    get well soonn!

    ReplyDelete
  2. waaaa..kamek pun windu kat mak bapak mek.... :( papun semoga cepat sembuh k ...

    ReplyDelete
  3. hopefully everything gone be okes.
    jgn sedih2 dan homesick tau =D

    ReplyDelete
  4. aduh!!nie kalau mak ayah baca nie..meruntun hati diorg!!!!

    sbp???sama la!!!!kat ne?

    ReplyDelete
  5. b a m b a m ' s: betul tu.. tp ejulz xnak susahkan hati diorang.. kalau diorang tau mesti risau..

    ReplyDelete
  6. Liyana: tu la pasal.. mesti diorang susah ati kalau tau..

    ReplyDelete
  7. Sian ejulz . Semoga cepat sembuh kay (:

    ReplyDelete
  8. Semoga ada kifarah dosa..jum balik..Now everyone can fly..^^

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...