Saturday, 16 April 2011

alhamdulillah.. CPK ONE FC menang!!! huHu

Salam semua.. waaa!! lega rasanya.. Syukur alhamdulillah.. Arini team ejulz (CPK ONE FC) dapat mata penuh sebanyak 9 mata.. Syukur sangat2.. lepas kalah sebanyak 6 game yg lepas, kali ni kami menang 2 game dan menang percuma 1 game.. game pertama menentang SPY FC, menang 7 - 1.. Game kedua menentang Aryoganda, menang 4-0 dan game ketiga menentang Kaweng FC menang percuma (sebab Kaweng FC x hadir)..



Ejulz hanya mampu melihat dari luar gelanggang.. hanya mampu memberi sokongan kepada pasukan ejulz.. sebab kaki masih injurt lagi.. Sory buat rakan sepasukan.. x dpt mberi sumbangan.. I'm sorry.. :(

Ape2 pun, tahniah buat rakan sepasukan.. semoga berjaya di minggu hadapan.. cabaran lebih sukar pada minggu depan..


10 comments:

  1. tahniah ya bt kumplan ejulz.. hehe gemak kot memang 7-1 tu..hehe tak sangka disitu ya..hehehe

    ReplyDelete
  2. congrats oit. pahal kaki injured indah?

    *(^-^)* peace

    ReplyDelete
  3. azrinrahim : xde gempaknye.. ada yg menang 11-0 pun ada.. haHa.. penah jugak kalah sampai 6-0.. team yg masuk liga ni bukan calang2.. susah nak lawan..

    ReplyDelete
  4. khairunnisa ♥: kak eksiden riya..

    ReplyDelete
  5. terbaik lah asrol..team kite memang handal..harap next week dapat atasi Cipta A fc , Dani fc dan Strike fc..

    ReplyDelete
  6. BRO_MONDAY: jgn tlalu leka.. next team agak kuat.. btw, gud luck 4 CPK ONE FC..

    ReplyDelete
  7. wah...macho-macho semua...

    ReplyDelete
  8. waaa. mama noriz ni menyekodeng ek.. haHa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...