Thursday, 28 April 2011

Cikgu pening, pelajar kene "rutan pantat" oleh datuknya..

Ape nak jadi budak ni.. haHa

episod 1

episod 2

episod 3

episod 4

Moral of Stroy: Jadi cikgu kene sabar.. kene ikhlas.. jangan ngajar kerana duit gaji semata-mata.. huHu. Kalau ikhlas, insyaallah pelajar akan cepat pandai.. :)

21 comments:

  1. memang kena byk sabar mendidik ni ejulz...sangat mencabar !

    ReplyDelete
  2. hehe..

    mmg kena banyak sabar jadi cikgu....

    emosi kena betul2 jaga...

    sbb tu ila kureng sikit nak jadi cikgu tapi fmly n kawan2 mama semua suoh jadi cikgu...

    huwawwaw...xnak...

    ReplyDelete
  3. Mahu menjadi cikgu memerlukan kesabaran yg tinggi.

    ReplyDelete
  4. betul tu..jadi cikgu jgn sebab takde keje lain

    ReplyDelete
  5. pengaruh..pengaruh..

    pengaruh bhasa2 pasar, pengaruh cerita Indonesia..huhu...

    sabar ye cikgu. sbb kadang2 benda2 ni akn buat kita tersenyum sendiri

    ReplyDelete
  6. hahhha..sapa murid nie..ishh..hahhaha

    unik betul budak nie.hahahah

    ReplyDelete
  7. Lydia Miza(Aidyl Azim): tapi kadang2 pelajar pun kene bnyk sabar dgn sstgh pendidik ni.. msk kls asyik suruh baca " cikgu suka main bola.. hari2 cikgu main bola".. haHa

    ReplyDelete
  8. HonEyBuNNy: ok pe jd cikgu.. sampai pelajar pun buat lagu utk cikgu dia.. khalifah-cikgu ayu.. haha

    ReplyDelete
  9. Bel Sapine : kalau dah sampai kene tumbok tu nak sabar camne.. heHe

    ReplyDelete
  10. Ila: cikgu patut bagi contoh yg baik kepada pelajar.. x kisah la dlm skolah @ luar skolah.. ada cikgu rupa baik dlm sekolah tapi masa cuti sekolah dah x macam cikgu.. huHu

    ReplyDelete
  11. Nini Hartini : diorang tgk cite kejora dan bintang la tu.. haHa.. kalau tersenyum xpe, jgn gelak besar sorang2.. huHu

    ReplyDelete
  12. Yana: mmg unik.. ni bila dah besar mesti jd PM.. xpun jd angkasawan, arkitek, lawyer(buruk).. haHa

    ReplyDelete
  13. JADI PENDIDIK MMG SERONOK N BES.
    TAPI MEMERLUKAN PENGORBANAN YG SANGAT BESAR.TEMBOK KESABARAN JUGA KENE KUKUH..KLU TAK..HABESLAH.. CONFIRM TAK TAHAN.

    JEMPUT TERJAH NEW ENTRY

    1) (>.<) Selamat Ulangtahun Sayang (>.<)

    ReplyDelete
  14. asroL : koh koh koh baca tajuk je ai dah tau pasal apa...pernah baca kat email dulu...('',) kelakar je budak² kecik..imaginasi tinggi...

    ReplyDelete
  15. Encik Suami: betul tu.. seorang pendidik yg btul2 terbaek adalah yg sggup berkorban dlm apa jua keadaan.. :)

    ReplyDelete
  16. BRO_MONDAY : setiap apa yg didengar dari sekeliling, itulah pengajaran sebenar buat budak2..

    ReplyDelete
  17. keh keh keh lawak gulinguling baca entry ni,. i follow you

    ReplyDelete
  18. keh keh keh lawak gulinguling baca entry ni,. i follow you

    ReplyDelete
  19. mcm ni lah : heHe.. jgn guling2 sgt.. huHu

    ReplyDelete
  20. ish2... sakit mata cikgu.. haha

    ReplyDelete
  21. jia: kalau smua student dia wat karangan camtu mesti cikgu tu resign kan? haHa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...