Wednesday, 20 April 2011

Filem Abu Ya - Adegan Seksi Tarik Penonton..

Adegan seksi?? Sape x tertarik mak oii.. heHe..

Filem "ABU YA"

sumber : jomss Layansss!!

Menurut pengarah filem tersebut,  “Kekuatan filem ini terhadap kata bualnya dan bukan kepada elemen seksi yang ditonjolkan."
 
Filem yang berkisar mengenai ajaran sesat Abu Ya itu membariskan para pelakon antaranya Faizal Hussein, Jue Aziz, Iqbal Mazlan, Khir Mohd. Nor, Adrea Abdullah, Yus (Raja Lawak) dan Suhaillah Salam.
Pengarah filem tersebut berkata orang ramai mungkin menganggap filem tersebut sebagai tidak bermoral tetapi ia sebenarnya mempunyai mesej untuk mengelakkan ketaksuban melampau seseorang terhadap pemimpin mereka.

p/s : sama2lah kita tunggu sama ada mesej yg ingin disampaikan kepada penonton berjaya @ tidak..

18 comments:

  1. ish2 ...sampai ke tidak mesej tu ya agak2 ???

    ReplyDelete
  2. kang benda lain yg sampai.. sampai kemuncak dlm panggung! pergghhhh~!!

    ReplyDelete
  3. erk,, ade msg nk disampaikan perlu beragak laa kotttt,,huuuuuu

    ReplyDelete
  4. eleh,yang seksi tu sebenarnya penarik...cakap gitu kan senang

    ReplyDelete
  5. "mesej untuk mengelakkan ketaksuban melampau seseorang terhadap pemimpin mereka..."

    Oh really? Oh maybe??

    ReplyDelete
  6. xper lar kita tgk lar nanti mesej tu sampai ke dak

    Contest Bersama Asterisk Boutique"

    ReplyDelete
  7. tipu je tue..macam org tak dpt fikir...
    hahhahha

    ReplyDelete
  8. cita ape ni?.. tak tahu pnh tahu pun.. (padahal dah lama tak tgk muvee n tak tahu cite ape yg baru..huhu)

    ReplyDelete
  9. nelly : kite tgk je nnti.. heHe

    ReplyDelete
  10. b a m b a m ' s: bahaya kalau sampai kemuncak lam panggung ni.. haHa

    ReplyDelete
  11. ♥sophie♥ : biasa laa tu.. tu smua alasan je.. utk kaut untung.. tp kalau betul ikhlas nk sampaikan msj insyaallah dia akan berjaya..

    ReplyDelete
  12. Ila : betul3.. stuju.. heHe

    ReplyDelete
  13. EB : zaman sekarang semua dah taksub dgn pemimpin.. SSM pun dah nak balik ke SSB (Saya Sayang Bos).. kene belajar bodek bos laa lepas ni.. haHa

    ReplyDelete
  14. Lina : tu r.. sama2 la kite tgk nnti.. insyaallah t join.. :)

    ReplyDelete
  15. yatie's EPISODE : ye.. sama2 la kita nntikan.. haHa

    ReplyDelete
  16. yana: ape yg tipunya.. heHe..

    ReplyDelete
  17. Faten Rosli : cite abu ya.. mungkin bakal ditayangkan kot.. x penah lagi tgk iklan.. ni pun tau dari blog joms layanzz.. heHe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...