Tuesday, 12 April 2011

Segmen | Kalau aku ada bakat aku nak jadi ______________


waaa.. menarik jugak segmen yang dianjur oleh cik Bambam kite ni.. rasa macam kat sekolah dulu2.. heHe.. Masa kat sekolah dulu ejulz cite2 nak jadi cikgu aka guru.. Masa tu fikir keje cikgu best.. masa depan terjamin.. gaji besar.. keje gomen la katakan.. haHa.. Tapi, bila ejulz masuk ke tingkatan 4, ejulz ambik kos akaun.. Jadi, cite2 pun berubah laa utk jadi akauntan.. Mana taknya, pegang kalkulatur ari2.. heHe..

Last2, dua2 cite2 ejulz tu pun x tercapai.. huHu.. jadi lain pulak skrang ni.. heHe.. skrang dah keje.. boleh kata terjamin jugak laa wpun x jadi cikgu.. huHu.

Dalam masa skrang ni bnyk yg ejulz nak jadi kalau ada bakat..

1. Usahawan yg berjaya (Modal xde 1 hal.. ilmu dlm bidang ni lagi..)
2. Jurugambar profesional (tgh belajar lagi dlm bidang ni..)
3. Model (tapi rupa xde.. hiHi)
4. Pelakon (muka ni nak belakon.. suruh g atas pentas je dh mgigil.. heHe)
5. Penyanyi (takat nyanyi lam bilik mandi boleh laa.. hehe)

banyak lagi laa yg ejulz nak jadi, tapi xde peluang n bakat.. huHu.. yg kat atas tu "kalau ada bakat.."

18 comments:

  1. tuh lar.. berangan jek mampu! hehehe..

    semua yg ejulz list pon CB pernah berangan gak! ahhahaha

    ReplyDelete
  2. cik bambam...yae. dia selalu komen blog abg eq. best!

    ReplyDelete
  3. abg eQ kata kita best or si ejulz nie yang best! ahhahaha

    *nak blushing nie* ahhahaha

    ReplyDelete
  4. b a m b a m ' s: angan ku musnah.. huHu

    ReplyDelete
  5. eqbalzack : ye ke bro? rajin dia ek.. ari2 bukak blog.. huHu

    ReplyDelete
  6. solo molo: tu bukan bakat bnyk.. angan je bnyk.. haHa

    ReplyDelete
  7. b a m b a m ' s : ejulz la yg best sbb join segmen bambams.. perasan.. huHu :P

    ReplyDelete
  8. heee cayala..berangan takpa..tapi yang no1 1 tu kita sokong.....

    jdi usahawan..bykkan lagi usahawan bumiputra..

    ReplyDelete
  9. byk tul cita-cita tu...hehehe

    ReplyDelete
  10. amiey lee: tgh berusaha lagi ni.. heHe

    ReplyDelete
  11. Ila : biasa laa tu.. kita mesti sentiasa berusaha mningkatkan taraf hidup kita.. btul x? hehe

    ReplyDelete
  12. kalau ada rezeki x kemana... semoga tercapai segala cita2 yang diidamkan.. ^^

    ReplyDelete
  13. hahaha..kalau jadi pelakon..yana undi ejulz unutuk anugerah bintang popular..hahahhhaa

    ReplyDelete
  14. kalau dpt jd model nnti , nak jd pasangan kamu boleh ? hehehe . farah pun nak jadi model jugak !

    ReplyDelete
  15. Gadish Lollipop : x sepadan rasanya kita berganding.. ejulz xde bakat.. xreti nk posing.. heHe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...