Friday, 22 April 2011

Yusri KRU kapel ngan Lisa Surihani??

Salam n Selamat Pagi semua... harap berada dalam keadaan sihat hari ni.. :)


Kalau semalam ramai yg sedih sebab zed zaidi dah nak mendirikan rumah tangga.. Peminat fanatik laa tu.. haHa.. Hari ni ejulz pulak dikejutkan dgn berita hubungan intim Lisa Surihani dan Yusri KRU.. Mungkin ramai dah tau kot..  Ejulz baru terbaca kat utusan arini..


waaaa.. sedihnya.. haHa.. xde laa, gurau je.. Mana laa sepadan ejulz dgn gadis secantik Lisa.. Kalau laa mak ejulz dpt menantu secantik Lisa, memang dia buat kenduri kesyukuran 7 hari 7 malam.. haHa

Dari apa yg ejulz baca kat Utusan arini, Yusri dikatakan selesa bila bersama Lisa.. Mana xnyer, dah la cantik, lemah lembut, manja ngan mak, berpelajaran.. Serba serbi perfect laa nak buat bini.. haHa.

p/s: ape2 pun, kalau dah jodoh diorang sama2 laa kita doakan kebahagiaan kpd diorang.. Dan semoga Lisa dapat mengekalkan imej bersihnya sebagai seorang artis yg bersih dari gosip liar.. :)

12 comments:

  1. kah kah kah serius ke ni? macam tk padan je dia dengan yusry

    ReplyDelete
  2. ha3...hrp2 la yerk... suka tgok lisa... klu betul, doakan jodoh diaorang tu berkekalan...wink33...

    ReplyDelete
  3. err... cam tak best je lisa ngn yusry..haha

    ReplyDelete
  4. laaaa.....x bes ar klau lisa ngn yusry...mcm x padan jer....hehehe.....

    btw,tgh cdey nie coz ashraf muslim pown dh nk kawen....wuaaaaa!!!!sob3x....hehehe

    ReplyDelete
  5. alah,lisa tu cari org lain lah..yusri tu dah tuo..heheh

    ReplyDelete
  6. Ain Zulaikha: hensem ape yusri.. dh la kaya.. haHa :P

    ReplyDelete
  7. ianna's life : syg na eh.. mun dpt jd laki lisa nak ka best.. haHa

    ReplyDelete
  8. Fyqa : nape? faktor usia ke?

    ReplyDelete
  9. ~Nabilah~ : padan ape.. sorang cantik, sorang hensem.. faktor usia ke buat x padan..?

    ReplyDelete
  10. Ila: ye laa.. baek dia carik ejulz je kan.. sama umo.. haHaha

    ReplyDelete
  11. asroL : arghhhhh!!! ye ke? ai baru tau...lama dah x belek paper...adehhh~ ai peminat setia lisa surihani...sampai kan nama anak ai pun ai letak nur alysha hani ('',)

    ReplyDelete
  12. BRO_MONDAY: nnti kalo dpt ank laki bagi nama vandevart la bro.. minat spurs punya pasal.. haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...