Monday, 2 May 2011

BEN ASHAARI CARI ENTRI BEST


Tengah menunggu minyak masak panas.. nak masak Honey Chicken Nuggets.. lame beno minyak ni nak masak sempat g join segmen bro ben..

Nak masuk segmen ni bukan nak kata ejulz ada entry yg menarik.. sebab ejulz masih lagi belajar menulis dan belajar menghasilkan entry2 yang menarik.. amatuer lagi laa katakan.. huHu..

x masak2 lagi minyak kat dapur tu.. heHe.. sambung lagi..

Untuk segmen ni, ejulz pilih entry meNembak berSama RELA.. dari segi penulisan memang ejulz mengaku awal.. memang out of service laa.. huHu.. x menarik.. tapi yang menariknya kenangan semasa mengikuti program tersebut.. heHe. Pertama kali pegang pistol n M16 tu.. huhu.. Dapat no.1 pulak tu.. haHa

ok laa.. nampak macam dah masak je minyak tu.. kang kering pulak kuali tu kang.. haHa.. k sampai di sini saja la ek.. x sempat nak 100 patah perkataan.. haHa

3 comments:

  1. asroL : best!!!!! ai x sempat nak join...dah lewat...lain kali ok ah kot...

    ReplyDelete
  2. xde rezeki saya nak join..emmm...:-(
    xpe...
    insyaALLAH...ada rezeki nanti...amin...

    ReplyDelete
  3. hamboi hamboi hamboi, sedap tu makan naget, hehehhehe! ate kamu nie ejul, suke beno merendah diri yea. sebenonye, entry kamu yang ini, (yang atas nie ha) pun dah cukup menarik dah. sebab, kamu menulis dengan menceritakan melalui gaya bahasa kamu sendiri, itu yang menjadikan entry kamu menarik tau tak. tak payah ngade2 nak cakap masih belajar lagi lah, amatur lagilah, buat saye gelak je tau, haih, hehehe! entry kamu sangat menarik bila kamu menulis seolah2 kamu bercerita pada kamiorang, sang para blogger, :) *teruskan menulis tentang masakan yang laen pulak, haha!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...