Friday, 20 May 2011

'Contes dari Malaya ke Manchester'

Malam tadi terlupa pulak nak join contest dari Harrazdani yang ditag oleh Bro_monday.. Lepak di food court ngan member2.. sampai terlupe nak join contest ni..

ni dia banner contest..


Kenapa minat sangat kat ManUtd ni??

Dulu mula2 minat MU ni disebabkan kehebatan C.Ronaldo.. wpun C.Ronaldo dah berpindah ke RealMadrid, tp masih lagi sokong MU.. Satu lagi disebabkan strategi Alex Ferguson yg telah sekian lama memimpin pasukan MU.. wpun pernah turun dari tahta liga EPL selepas pemergian C.Ronaldo, namun pengurusan masih mempercayai Sir Alex utk menerajui MU.. x macam sesetengah pasukan, asyik tukar pengurus je.. heHe.. team manakah itu?? lu pikir la sendiri!! hehe.. MU jugak telah melahirkan ramai pemain terkemuka selain C. Ronaldo dan Rooney..



antara pemain lagend MU adalah:


Dan yang bakal bersinar:


p/s: x sabar tunggu match MU lwn Barcalona..  wpun peluang utk menang tipis.. tetap sokong MU!!! GOO MaNchester UniteD!!! huHu

14 comments:

  1. asroL : cantek!!!! gud lak...('',)

    ReplyDelete
  2. thanks join...akan dinilai..:-)

    ReplyDelete
  3. gud luck ! :)

    err , tak suka bola ! bohsan !! -.-

    ReplyDelete
  4. tq semua.. :)

    nur athirah : eleh.. nanti minat gak ngan bola.. heHe

    ReplyDelete
  5. goodluck ..

    tp minat bola omputih. hehehe..

    ReplyDelete
  6. anda telah di tag untuk join segmen pertama saya :)

    ReplyDelete
  7. Ain, kak ieda, cik teyn: tq.. :)

    Jiejah: GOO MU! heHe

    Puteri Kasih: insyaallah nnti ejulz join.. :)

    ReplyDelete
  8. good luck...;-)

    go MU go..hehe

    ReplyDelete
  9. thankz ila.. yess!! MU juara EPL season ni.. heHe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...