Monday, 2 May 2011

GA dari Iz

Tahniah buat Iz kerna berjaya mbuat satu GA utk sahabat2 belogger beliau.. Sempena gaji pertama katanya.. Ape g join laa.. haHa


Untuk makluman korang, Iz ni adalah follower yg ke 285 ejulz.. ingat g no tu.. heHe.. nak tau nape ejulz ingt no tu?.. klik sini.. heHe

kalo nak join GA Iz, sila laa ke blog beliau.. klik je kat header beliau kat atas tu.. heHe

9 comments:

  1. oh..

    sebab itu yer...memang number bertuah la...kalau ila...2812 nanti la followers....28.12....hehe...

    ReplyDelete
  2. laaa.. ye ke? xpe nnti kalo follower ila dah cecah 2811 ejulz remove dr follow ila jap.. pastu follow balik.. leh jadi follower yg ke 2812.. heHe

    ReplyDelete
  3. gud luck dikk ..
    ermm nanti nak terjah lah blog dia :)

    ReplyDelete
  4. asroL : gud lak ye geng!!! koh koh koh

    ReplyDelete
  5. tq bro.. mintak2 aku dpt kali ni.. haHa.. gersang hadiah ni.. haha

    ReplyDelete
  6. ila pown join.. sesama kitew k.. Gud Luck semua yg join !

    ReplyDelete
  7. gud luck jugak utk ila.. :)

    ReplyDelete
  8. anda ditag disini sebagai pemenang..hehe..

    http://cintailmu89.blogspot.com/2011/07/maaf-sangat2-iz-nak-bagi-hadiah-kat.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...