Saturday, 14 May 2011

Jalan2 di Melaka

seperti yg ejulz bagitau dlm entry yg lepas, ejulz ke Melaka untuk menghadiri majlis perkahwinan ofismate ejulz.. kedua2nya ofismate ejulz.. jumpa jodoh kat ofis katakan..

ejulz bergerak awal ke melaka pada malam sebelum hari persandingan.. nak jalan2 laa katakan.. tapi sebab hari dah lewat, x bnyk tempat yg dpt pegi.. pegi jonker walk je.. haHa












malam tu dapat penginapan satu malam di rumah madam xXx (ofismate ejulz).. penginapan adalah sponsor penuh.. heHE.. sampai je kat melaka kitorang hantar beg dulu kat rumah tu.. lepas hantar beg, kitorang carik rumah pengantin.. lama jugak carik rumah pengantin.. almaklum laa GPS rosak.. heHe.

sejam lebih jugak kot carik rumah pengantin.. akhirnya jumpa jugak.. dapat laa pekene makan malam.. eheHe.. lepas singgah ke rumah pengantin sekejap malam tu, barulah kitorang pegi ke jonker walk..

lepas jalan2, kitorang pun nak balik laa ke rumah penginapan yg disediakan.. Ni satu hal lagi nak cari rumah balik.. haHa.. tersesat dibuatnya.. kira2 jam 3 pagi baru jumpa rumah.. ngantuk giler.. dengan bas yg laju di pagi hari tu, memang ngeri giler laa.. kenapa la pemandu2 bas ni x serik2 dgn berita kemalangan ngeri.. erm, biasa laa manusia, masuk telinga kiri, keluar telinga kanan.. walau apapun, syukur selamat sampai ke rumah..

Pagi pulak terus ke rumah pengantin untuk berkongsi hari kebahagiaan mereka..

sampai jugak akhirnya rombongan Dato' Bro_Monday.. haHa


-SELAMAT PENGANTIN BARU DAN SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT-

22 comments:

  1. lama sudah xg melaka...uhuh..

    rindu lak nak g melaka...uhuhu..

    baju pengantin tu cantik la...warna ijau tu,..

    ReplyDelete
  2. x penah smpai lagi jonker walk tuuu
    mse blaja kat sna dulu
    x penah tau pon wujud
    hihi

    ReplyDelete
  3. wah..setiap bulan aku pasti akan turun melaka..ehhee

    ReplyDelete
  4. hoho...best dak p melaka??fatin x prnah p lagi tau haha..sedihnya!!! hee

    emm apa pun semoga pengantin ni bahagia selamanya :) Amin...

    ReplyDelete
  5. Jonker walk sangt sesak...xlarat nak berjalan kat c2...(^__^) Anyway, mlaka mmg sgt cntik waktu malam...

    ReplyDelete
  6. wah2 sakan berpic nie .. cantik2 .. memang banyak tempat menarik di melaka nie kan . akak dah lama x mai sini huhuhu

    ReplyDelete
  7. Selamat Pengantin Baru buat ofismate ejulz :)

    dh lama ika x g melaka..hi3

    ReplyDelete
  8. selalu jugax pergi melaka tapii tak pena plax jonker walk,,
    macam baru rau kewujudannye hari nie :)

    ReplyDelete
  9. waohh.. jauh eh pjalanannya ehh.. beshh!! :)

    ReplyDelete
  10. waaa best2... suke kincir angin tu. dgn kerbau emas tu.. erk.:P

    ReplyDelete
  11. HonEyBuNNy: ejulz pun baru je pg melaka.. dulu skali je pegi masa kursus..

    ReplyDelete
  12. cik fara : biasa la tu.. kalo kita dh ada kat satu tmpt tu mesti mls nak jalan2.. heHe

    ReplyDelete
  13. AdyBudika : balik kpg ke bro..?

    ReplyDelete
  14. fatin hanani : x puas pun jalan2 malam tu.. satu tmpt tu je sempat.. heHe

    ReplyDelete
  15. SzuLisa: masa pegi mlm tu dh x sesak.. dah nak tutup..

    ReplyDelete
  16. kak ieda: tu baru satu tempat.. kalo bnyk tmpt mesti bnyk lagi pic.. heHe

    ReplyDelete
  17. ika: smoga diorang berbahagia slalu.. jom g jln2 melaka.. heHe

    ReplyDelete
  18. ღ Sis Aieda ღ: ejulz pun xtau.. tu pun kawan2 yg tunjukkan..

    ReplyDelete
  19. :: Nonoy :: x jauh pun.. tp pusing2 tu yg buat jauh.. hehe

    ReplyDelete
  20. Nica : tu baru satu tempat.. heHe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...