Monday, 23 May 2011

'SEGMEN: PUTERI KASIH AJAK AKU BERGUMBIRA'

thankz Puteri Kasih kerana sudi menge'tag ejulz.. heHe.. menge'tag? (mcm x jumpe je ayat ni kat kamus.. heHe)

 
s0rry.. rupa2nya terlepas dah tarikh.. tapi xpe.. saje2 je buat bagi menghappykan diri.. heHe

cara ejulz nak heppykan diri sendiri:

1. Futsal (main futsal.. aktiviti wajib dalam hidup.. tanpa bola sape laa ejulz.. heHe)

2. Karoke.. (kalau malas nak kuar pegi karoke pun, karoke lam bilik je laa.. x pun lam toilet.. heHe_)

3. Main PS2.. (Nak beli PS3 x mampu.. kalo ada sape2 yg baik hati nak sedekahkan PS3 boleh jugak.. sila hubungi 016-8444444 tekan2 x dapat.. heHe)

4. Main boling.. (seronok bila tgk bola masuk longkang.. haHa)

5. BW laa..  (terjah blog kawan2.. seronok.. heHe)

6. Last sekali, zzzzzZZZZzz (tidooooooo.. huHu)


x dpt nak tag kawan.. sebab segmen ni dah tamat.. sori ek lambat.. bz sikit..

15 comments:

  1. hehe...tido n blogwALKING tu betul..negh3...

    orang laki mesti suka main PS2 kan...hehe

    ReplyDelete
  2. x sangka ila pun suka tido.. ank dara xleh tido slalu tau.. org bujang xpe.. heHe :P

    ReplyDelete
  3. jyeah ! btol tu , kite sme . sepp skali !! hahahah :D

    ReplyDelete
  4. nawal addina : apa yg sama? suka tido jugak.. heHe

    ReplyDelete
  5. ain nadzirah : jom main boling.. sama2 masukkan bola ke dlm longkang.. haHa

    ReplyDelete
  6. iyer deh..
    rami nar peminat...

    ReplyDelete
  7. ala..xde rezeki...
    xpe erk..
    InsyaAllah nanti ada rezeki untukmu..:-)

    ReplyDelete
  8. ala..xde rezeki...
    xpe erk..
    InsyaAllah nanti ada rezeki untukmu..:-)

    ReplyDelete
  9. TDO BOLA, MKN BOLA. MINUM BOLA, MAIN BOLA...


    LALALALLALA~

    ReplyDelete
  10. -fizA- : peminat apa jak.. haha

    ReplyDelete
  11. Farhan Zulhusmi : tu la pasal.. insyaallah nnti dpt kot.. huHu

    ReplyDelete
  12. b a m b a m ' s : main bola tu kene sebut betul2.. kalau x disalah erti.. huHu

    ReplyDelete
  13. dah buat entri..sori terlambat sikit sebab pindah ke rumah baru..jom baca entri ni

    http://www.puterikasih.com/2011/06/bermain-boleh-menghappykan-diri/

    ReplyDelete
  14. puteri kasih : thankz.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...