Monday, 2 May 2011

Selamat Menyambut Hari Pekerja & Selamat Bercuti..

Salam.. Di kesempatan ini ejulz nak ucapkan "Selamat Hari Pekerja" kepada pekerja2 di luar sana.. Kepada student2 tu keje laa dulu, baru boleh sambut hari pekerja.. heHe. Dan selama bercuti..

Di hari cuti camni xtau nak buat ape.. Housemate, ada yg balik kampung.. sorang lagi keje.. kesian, x cuti.. huHu.. Agak2 arini nak buat ape ek? Kalau dah bosan sgt ni, g alamanda men boling sorang2 lagi laa ni.. hUhu..

Tapi rasa malas pulak nak kuar rumah.. duk rumah men PES2011 je laa.. haHa..

p/s: Selamat bercuti.. kpd yg dh berkeluarga: bawak laa family anda jalan2 di hari cuti camni.. heHe.. org bujang duk rumah diam2.. huHu. Lama jugak dah x buat slot "Belajar Bahasa Sarawak".. xde idea lagi.. tgh mencari, mencari dan terus mencari.. heHe

11 comments:

  1. Selamat bercuti..selamat hari pekerja ejulz.exam dah abis eh?msk2 pun best.msk dan mkn..

    ReplyDelete
  2. aah.. dh abis dh aritu..

    lama dh x msk.. dapur rosak laa pulak.. heHe

    ReplyDelete
  3. hari cuti tak bercuti pon :(

    ReplyDelete
  4. kenape aku nmpk kaler putih je tulisan. ke aku yg rabun. -_-'

    ReplyDelete
  5. tido je puas3 ganti penat berkeje :P

    ReplyDelete
  6. kesian cik teynteyn .. hheHe

    ReplyDelete
  7. cik azeya : x abis loading g kot.. sory blog berat.. :)

    ReplyDelete
  8. NOOR FATIN : mmg tlebih tido arini.. bgn2 je lapar.. heHe

    ReplyDelete
  9. aniswany : selamat hari pkerja jugak.. :)

    ReplyDelete
  10. asroL : x puas lah cuti!!! sok nak masok opis dah...adehhh!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...