Friday, 27 May 2011

Terkangkang

Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang.

Pelajar A kata "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry" Pelajar B pulak kata " Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki" Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu?" Pelajar B pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.

Pelajar A: Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?

Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A: Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry.

Orang Tua: Emm... bukan.

Pelajar B: Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki.

Orang Tua: ...pun bukan.

Pelajar A: Habis tu?

Orang Tua: Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang...


p/s: payah sangat kalau terpelajar.. sampai org terberak pun dikata sindrom.. haHa

10 comments:

  1. haha..praktikkan ap yg dipelajari..

    ReplyDelete
  2. ahhaha~ mek da baca lawak tk rah blog len...ngeh3 tp yala tek...mcm2 jak pnyakit d pikey, last2 org ya berak...haish...pa ka

    ReplyDelete
  3. liyana : takut lepas ni org yg betul dpt sindrom tu dia kata berak lam sluar pulak.. haha

    ReplyDelete
  4. ♥ ♥ Fieyszah Noewrhafizah Mohamad ♥ ♥ : lawak fotocopy.. haHa

    ReplyDelete
  5. LavenderPurpleMe: kmk dpt dari web lawak.. hehe

    ReplyDelete
  6. buley masOk raja lawak musim 6...hikhikhik

    ReplyDelete
  7. mOon jOhari : bukan takat raja lawak musim 6, maharaja lawak pun boleh ni.. hhaHa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...