Tuesday, 24 May 2011

Untuk "Pandang-pandang", untuk "Timbang-timbang"..

Terjumpa emel bertajuk Untuk "Pandang-pandang", untuk "Timbang-timbang"..

Malaysia
Harga Petrol : RM 2.90
Malaysia pengeluar ke-27 di dunia.

Qatar
......Harga Petrol : RM 0.75
Qatar pengeluar ke-22 di dunia.

Oman
Harga Petrol : RM1.00
Oman pengeluar ke-28 di dunia.

Egypt @ Mesir
Harga Petrol : RM 1.06
Egypt pengeluar ke-29 di dunia.

Iran
Harga Petrol : RM 0.35
Iran pengeluar ke-8 di dunia..

ejulz x faham sangat pasal emel ni.. korang "pandang-pandang", "timbang-timbang" sendiri la yee.. heHe
_________________________________________________________________

kredit to HARRAZDANI; thankz coz nak bagi hadiah "contest dari Malaya ke Manchester"

YEAYYY!! DAPAT HADIAH LAGI!! HUhU








6 comments:

  1. nk minyak turun sng je.. xyah sokong puak songkok tinggi tuh. haha :)

    ReplyDelete
  2. peep: HAhA.. puak songkok tinggi?? xbaek hidup berpuak2.. haHa

    ReplyDelete
  3. eh,,tak paham la..naik beskal la cmni lagi bagus..hehe

    ReplyDelete
  4. asroL : x paham jugak........koh koh koh apa pun ai akan isi minyak yam palim murah iaitu RON95... apa pun x buleh!!!!

    ReplyDelete
  5. Anak Wak Mail : naek beskal.. boleh kayuh sekali.. beli beskal yg ada 2 tempt duduk.. haha

    ReplyDelete
  6. BRO_MONDAY : kalo RON95 pun naek jugak xtau laa.. huHu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...