Wednesday, 29 June 2011

Rinduuuuuuuuu..

Salam buat akak2, abg2 n adik2 blogger.. dah lama rasanya x berblog.. jgn tanya ejulz pulak kenapa x berblog sejak kebelakangan ni.. heHe.. tp ejulz nak jawab jugak.. heHe.. mungkin bz, mungkin bnyk assignment, mungkin bnyk aktiviti lain dan mungkin XDE IDEAA.. HEhE.. @ mungkin sejak mengenalinya ejulz lbh bnyk meluangkan masa bersamanya.. heHe

walau apa pun, ejulz tetap rinduuu kat korang sume.. rindu nak dengar cite korang.. rindu nak dengar pendapat korang.. rindu dengan contest2.. rindu dengan segmen2..dan yang paling ejulz rindu, rindu dengan gelak tawa korang.. heHe. ejulz nak ucapkan terima kasih kerana sudi menemani ejulz sepanjang ejulz berblog.. korang laa kawan yg bnyk memberi kata semangat kpd ejulz dlm menempuh titian kehidupan ini.. :)

tapi diatas kesibukan yg melanda sejak kbelakangan ni, ejulz dah jarang berblog.. jarang buat entry.. xtau la ada org sudi ke x jenguk blog ejulz yg x berapa nk cantik ni sepanjang ejulz x berblog..  heHE...

ape2 pun.. harap2 kali ni lebih bersemangat utk berblog.. heHe


16 comments:

  1. ala-ala, mcm kamiorg tak faham pulak kan, hehe. yelah , semenjak ade ehem2 kan, ---> "@ mungkin sejak mengenalinya ejulz lbh bnyk meluangkan masa bersamanya.. heHe".
    pape pun, kamiorg suke segmen ko memasak, hahahaha!!! ade lagi satu cadangan, ape kate, ko buat segmen "bila hati berkata2" plak ejul. sbb, ade kawan2 kite, yang nak tau ape pandangan lelaki tntg sesuatu pkara. mungkin ko bole jadi penasihat, ekekekkeke.

    ReplyDelete
  2. btul gk kte beruanf gebu tu
    i mean org diatas ni..

    ReplyDelete
  3. kmk rindu ktk tok!

    lamak sik nangga:)

    jadi tak aku cakap srawak?

    ReplyDelete
  4. beruang gebu : layak ke jd penasihat.. huHu.. kang jd mcm pengacara semanis kurma.. "semput.. semput.." huHu

    ReplyDelete
  5. liyana : ape yg betul nya.. ? heHe

    ReplyDelete
  6. buln 7 tok kmk mok gi sinun.
    :)

    ReplyDelete
  7. tieykah : waaaa.. penah dok sawak ka ktk? :)

    ReplyDelete
  8. aah lah dikkk .. windu tau .. akak nie lupe jugak nak singgah umah adik sbb x nampak kelibat kan ..

    lepas nie akak masukkan dlm bloglist akak .. aci ! :)

    ReplyDelete
  9. sik la

    kwn mek dak srwak

    words yg senang2 kmk taw la.

    mun yang susah,sik paham mek:)

    ReplyDelete
  10. huh ! baru muncul !

    psst , wlcome back ! ;)

    ReplyDelete
  11. hihihi. so sweet bz dgn yg tersayang. :D take care bro!

    ReplyDelete
  12. aah kak ieda.. lama gak dah x bblog ni.. br nak start balik.. heHe

    ReplyDelete
  13. tieykah : owh.. ok la ya.. mcm dah perfect jak.. mcm kwn mek biak seremban juak.. dah perfect.. heHe

    ReplyDelete
  14. nawal addina : dtg dgn penuh semangat.. heHe

    ReplyDelete
  15. ima : sweet ek.. tq sis.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...