Thursday, 30 June 2011

Tahniah Malaysia!!!

Tahniah kepada pemain2 bola sepak kebangsaan Malaysia.. Harimau Malaya mengalahkan Taiwan 2-1 pada perlawanan pertama Kelayakan Piala Dunia Zon Asia di Stadium Nasional Bukit Jalil semalam.. Semangat yang ditunjukkan oleh para pemain memang meyakinkan penonton utk memenangi perlawanan malam tadi..

Pasukan Harimau Malaya perlu lebih tenang apabila berada di dalam gelanggang.. Dengan ketenangan semestinya skuad Harimau Malaya mampu membuat serangan2 yg mampu membolosi gawang gol lawan.. Bak kata Bintang Uruguay ,Diego Forlan, kunci kejayaan Uruguay di Copa America bergantung kepada ketenangan pemain menghadapi saingan..

Dan yang paling mengharukan apabila penyokong sama2 bangun menyanyikan lagu kebangsaan.. Semangat sebegini laa yang patut dikekalkan bagi memastikan skuad Harimau Malaya terus maju di hadapan.. kerana dengan sokongan penyokong jugak laa memberi semangat kepada para pemain.. tak dapat dibayangkan kalau stadium bukit jalil malam tadi penuh.. 3/4 stadium dah cukup menghangatkan suasana.. memberi semangat kepada pemain.. ejulz percaya, sekiranya stadium penuh malam tadi, mungkin skuad Harimau Malaya mampu meraih lebih banyak gol..

ape2 pun mari kita sama2 doakan agar skuad kebangsaan.. skuad kebanggaan kita terus maju ke hadapan dan sekali gus layak ke Piala Dunia.. TAHNIAH MALAYSIA!!



22 comments:

  1. Betol:)

    Malaysia da mantap da!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. mmg laa.. harap2 Msia layak ke piala dunia.. heHe.. baru gempak..

    ReplyDelete
  4. yup .. harap² Malaysia tak cepat bangga diri. Dah lama mengidam nak tgk Malaysia masuk Piala Dunia .. yeahhhhh Malaysia boleh!!!

    oopsss terover sudaaaa ^_^

    ReplyDelete
  5. malaysia boleh ....sekarang ni dulu tak sangat kan...

    ReplyDelete
  6. MaMa CyDa : haHa.. xpe terover.. semangat patriotik tu.. heHe

    ReplyDelete
  7. Bigdaddyz : skang ni mmg blh tahan.. dulu x brp sgt. tp dulu2 pun kuat gak zaman mokhtar dahari.. haHa

    ReplyDelete
  8. Cik TeN10 : Go!! Msia! Go! Go! Go! heHe

    ReplyDelete
  9. nawal addina : superb!! mantop!! huHu

    ReplyDelete
  10. malaysia boleh..insyaALLAH

    ReplyDelete
  11. diorang mainpun best malam tadi

    ReplyDelete
  12. liyana : MALAYSIA BOLEH!!

    ReplyDelete
  13. Ain Zulaikha : hebak sokmo.. heHe

    ReplyDelete
  14. mykhalis : memang mantop!

    ReplyDelete
  15. asroL : nanti kite gi next game lagi tau!!! ajak ramai lagi budak opis kite!!! koh koh koh

    ReplyDelete
  16. BRO_MONDAY : wajib bro.. kalo xde ape2 wajib pegi sokong msia.. x sabar pakai jersi baru.. haHa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...