Monday, 11 July 2011

Harap bahagia disampingnya..

Assalamualaikum.. waaa.. dah 6 hari ejulz x updet blog.. rindu sangat2.. sory x dpt nak terjah blog korang.. semenjak kuliah start ni sibok memanjang.. Dengan assignment melambak2.. dengan tutorial menggunung.. dah nak sama tinggi gunung everest dah.. heHe.. ngan speaking test g.. minggu ni pulak presentation.. waaa.. gagap beb.. heHe.

oPsss! intro lari dari tajuk.. heHe.. sebenarnya sejak mengenalinya ejulz rasa hidup ejulz lebih bermakna.. ada penyeri.. bagai sekuntum bunga yang tumbuh menghiasi taman.. puitis.. heHe. Ejulz berharap dialah yang pertama dan dialah yg terakhir..

abang2, kakak, dan kawan2 yang telah berbahagia dalam perhubungan, beri2 laa tips sikit.. heHe.. harap bahagia disampingnya.. :)


alamaakkkkkkkkkkkk!!! terjiwaaannnnnggggg laaaaaa puulaakkkkkkkk!! heeheee

kpd bro_monday: diam2 je laa.. biar pecah di perut jgn pecah di mulut.. haHa

14 comments:

  1. asroL : bagus lah kalo macam tu, banyak kan belajar ok...kalo nak serius dalam perhubungan yam dibina ni, kena lah buat apa yam patut...kalo lama² sangat pun x baik gak...

    ReplyDelete
  2. waahh..dialah yang pertama. cayalah! :)

    ReplyDelete
  3. tips? cpt2 lar msk meminang.. hahahah.. :P

    semoga berbahagia!! hehehe

    ReplyDelete
  4. Yerrrdeah! In love duhalllll..Kmk cium bau nasik minyak laaaaa..^^

    ReplyDelete
  5. ehem3...

    ada apa rahsia neh yang di rahsiakan?hahhaha

    ReplyDelete
  6. BRO_MONDAY : betul tu bro..

    ReplyDelete
  7. Enna Banana : heHe.. my first.. :P

    ReplyDelete
  8. tieykah : selamat datang.. huHu

    ReplyDelete
  9. b a m b a m ' s : fulus blm cukup.. huHu :P

    ReplyDelete
  10. BeeWhiteRoses : xmok k nasik minyak eh.. k nasik ayam jak.. :P

    ReplyDelete
  11. HonEyBuNNy : rahsia? xdenye rahsia2.. heHe

    ReplyDelete
  12. Only God knows how much i love u sayang :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...