Wednesday, 3 August 2011

Hari ke-3 berpuasa..

Salam Ramadhan buat akak2, abg2, adik2 dan rakan2 semua.. Lama jugak ejulz dah tak menconteng kat blog ni.. arini dah masuk hari ke-3 kita berpuasa.. rasanya belum terlambat kiranya ejulz nak ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan dan Menunaikan Ibadah Puasa.. diharap kita dapat ibadah2 sunat disamping mengerjakan ibadah puasa dengan penuh keikhlasan. Pagi tadi tazkirah berkenaan sedekah dibacakan semasa perhimpunan pagi.. semoga di bulan Ramadhan ini kita mngambil peluang untuk membantu mereka2 yg memerlukan..

[ pagi tadi sahur makan roti kosong + roti telur + milo ais.. haHa.. 3 kali sahur dah x makan nasi.. ermmm.. sedihnye.. nak balik kampungggggg.. huHu ]

22 comments:

  1. yerlah.. sungguh lama kamu bercuti mengupdate entry..nak kena nie..hhaha

    selamat berpuasa :)

    tadi sahur yien makan telur 3 suku jerk :)

    ReplyDelete
  2. sabar ya.:)

    amek berkat puasa di perantauan:)

    selamat berpuasa ejulz:)

    ReplyDelete
  3. biasa lah tue kalau berpuasa jauh dri family, sahur mmg serba kekurangan


    sabar yer. hee :)

    ReplyDelete
  4. alooo jangan la sedih...

    xpa...asalkan bersahur kan..;-)

    kalau duk hostel ila gitu gak...sedih wooo..huawwaw

    ReplyDelete
  5. wah ok lah tuu dikkk sedap tuu oti telur ! :) hari nie dah hari k4 kan ..

    ReplyDelete
  6. ir yien 9897 : alamak kene hukum la plak sbb x updet entry.. haha.. telur je.? heHe

    ReplyDelete
  7. tieykah : sabar la ni.. heHe.. slmt berpuasa jugak.. :)

    ReplyDelete
  8. ain nadzirah : 4 hari berturut2 sahur x mkn nasik.. :(

    ReplyDelete
  9. ILA HonEyBuNNy : sedih woooo.. :(

    ReplyDelete
  10. kak ieda, hari ke 4 pun x mkn nasik masa sahur.. :(

    ReplyDelete
  11. tiap2 hari sahur makan nasi.. jeles takkk?? jeles takkk?? kekekek

    ReplyDelete
  12. salam ramadhan ya..

    best ea berpuasa diperantauan... wahh.sedap lauk u sahur..ngehh

    ReplyDelete
  13. salam ramadhan juga untuk anda ~ anis sahur sardin je , huuu

    ReplyDelete
  14. syarifahsidrus : salam ramadhan jugak.. :)

    ReplyDelete
  15. b a m b a m ' s : huahuahua.... waaaaaa.. ejulz jelessssssss.. :(

    ReplyDelete
  16. Cik Nur Elyana : waaaaa perli ek? best mende pose kat perantauan.. makan minum x terurus.. :(

    ReplyDelete
  17. Anis izyan Abd Rahman : ok laa sardin kalo ada nasik.. :)

    ReplyDelete
  18. alah, makan nasi, telur n kicap pon best oo. hehe

    samat berpose.

    ReplyDelete
  19. cik sakdi : sahur ke 5 baru dpt makan nasik.. tu pun masak sendiri.. makan nasik ngan ayam panggang.. xde kuah.. heHe

    ReplyDelete
  20. Qaseh dalia adelia : salam ramadhan :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...