Sunday, 9 October 2011

Kesian baby.. bapak setan..

Bayi 23 hari diliwat bapa kandung!

GOMBAK: Berang isteri dalam pantang enggan m...elayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves, di sini, kelmarin.

Lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil.

Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

Sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira jam 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.

“Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera.
Terkejut ejulz dgr cite ni.. tadi g kenduri kawan bekas satu ofis dulu.. pastu dgr la member cerita.. tp ejulz x clear sgt pasal apa.. yg ejulz dgr 23 dalam pantang.. ejulz ingat kes lelaki kuar ngan pompuan lain masa isteri dlm pantang lepas bersalin.. ala2 kes pemain2 terkenal bola sepak dunia..

Rupa2nya kes lain.. seorang baby yang baru lahir 23 hari diliwat bapak kandung sendiri.. adehhh.. kesian baby tu.. bapak camni x layak la dipanggil bapak.. x layak jadi bapak.. jadi setan je laa.. bodoh betul.. tu la, kalo kawen niat x betul.. kawen kerana nafsu semata2.. agak2 la kalo xleh sabar pun.. baby baru 23 hari.. isteri mesti msh dlm pantang.. apa bengong punya orang laa..

12 comments:

  1. org ya gila nak mampus kali owh..anak dirik gik di rusah..ampey juak x tahan nyawa nya..eeee..pandei emo kedirik juak kmk dgn berita ya..

    ReplyDelete
  2. ejulz!!!! lama tak singgah sini. hikhik. tak smpai ati nak baca crite nie. baca tajuk je pun da sedey.

    ReplyDelete
  3. pelik2 manusia zaman skrg kan...

    kesian si anak..baru 23 hari kot....kejam2...

    ReplyDelete
  4. inilah dia salah satu bapak setan ! .. bukan manusia nie ..

    huhuh sungguh2 dunia di akhir zaman

    ReplyDelete
  5. yerlah tak menghargai anak langsung...
    binatang sungguh bapak dia.... eii geramnyer.....

    ReplyDelete
  6. ini bukan manusia ...binatang pun tidak juga ...apa benda bapak dia ni...elok di cangkul sahaja kepalanya!

    ReplyDelete
  7. mmg bengong dan biol.klu nafsu tunkuat sgt gi kawen lain la..kawen byk2.klu isteri dlm pantang suh lawan nafsu gak.tak layan dia dera anak kecik tu pulak.binatang pun tak buat camni.

    ReplyDelete
  8. rasa nak sula org tuh kann!! iskkk~!!!

    ReplyDelete
  9. bapak die bukan setan,tapi bapa kepada segala setan ngan iblis

    ReplyDelete
  10. entah pape entah bapak tu kan.. tak berpikir langsung!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...