Wednesday, 14 December 2011

Cinta & Kepercayaan

14 comments:

  1. salam ejulz..pada sis mudah je, cemburu tu ada sikit takpe, tp kalau curiga tu tak perlu ada.nampak spt tak percaya.susah la cinta tp tak percaya..kan?

    ReplyDelete
  2. IF u love someone u have 2 trust that person..

    ini yang yien pegang.. :)

    ReplyDelete
  3. Setia tu sesuatu yang kita tak nampak,
    tapi nanti orang akan dapat rasai.
    moga hadir yang setia untuk si setia :)

    ReplyDelete
  4. huhuhu bercinta x selalunya indah .. semua ini asam garamnye sehingga pasangan itu bersatu ... yg penting hati dik .. :)

    ReplyDelete
  5. ujian yang kadangkala sukar untuk difahami...

    ReplyDelete
  6. kls tuan zamri? tuan zamri ney owh?

    ReplyDelete
  7. Terima kasih atas nasihat semua.. :)

    ReplyDelete
  8. Kathy Tuah : ingat ada g kelas penulisan tek.. ada sorang fasilitator yg penah brik ceramah ngan kmk org.. tuan zamri rambut botak.. bdn besar2..

    ReplyDelete
  9. kalau sayang pun takleh nak percaya sangat jugak..
    bukan ape, cume berhati2 je..heheheh

    ReplyDelete
  10. mungkin sebab manusia ni tak smpurna tk nmpk pd mulenye.. tp pd akhrnye baru trsdr...

    ReplyDelete
  11. biasa la tuh ada mase ade la curiga , ;)

    ReplyDelete
  12. ahhh kan..

    terasa la sebba selalu curiga pada y setia..tapi y xsetia g caya..huwawawwa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...