Thursday, 22 September 2011

APA ADANYA - PLANET BAND

CINTAKU

CINTAKU CINTAKU CINTA KEPADAMU

SUNGGUHKU TAK INGIN KEHILANGAN DIRIMU

KERNA CINTAKU INI HANYA UNTUKMU



SAYANGKU

SAYANGKU SAYANGKU SAYANG KEPADAMU

SUNGGUH HATI INI MENYAYANGIMU

KU TAK INGIN MELEPASKAN DIRIMU



KU INGIN

KAMU MENCINTAIKU APA ADANYA

JANGAN MENGHARAPKAN ADA APANYA

YANG KU MAU CINTAMU CINTA YANG TULUS



KAN KU BERIKAN

CINTAKU SEPENUHNYA HANYA UNTUKMU

ASALKAN KAU MAU MENJADI YANG KU MAU

OH SUNGGUH BAHAGIANYA HATIKU



CINTA SAYANGKU

JANGAN KECEWAKAN AKU



RINDUKU

RINDUKU RINDUKU RINDU KEPADAMU

INGIN RASANYA KU MEMELUKMU

KU TAK INGIN MELEPASKAN DIRIMU





Tuesday, 13 September 2011

Duit!! Duit!! Duit!!

Salam.. Apa khabar semua.. harap semua berada dalam keadaan sihat sentiasa.. amin.. lama juga rasanya x update "Kampung-kameq" ni.. heHe.. almaklum laa sibuk sambut raya.. jalan rmh kawan2.. rmh saudara mara.. jln sana.. jln sini.. sibuk makan kuih raya.. heHe. Pagi tadi kwn ofis ejulz gurau pasal blog kesayangn ejulz ni.. tu yang terdetik di hati nak update ni.. heHe..

ermmm.. suasana raya dah semakin x terasa.. dah masuk mood keje.. mmg bosan.. terbaca pulak pasal CUKAI PERKHIDMATAN KAD PRABAYAR... Mungkin pihak kerajaan dan pihak syarikat utama pengendali utama telekomunikasi di negara ni ada kuasa utk membuat keputusan berkenaan.. Tetapi yang peliknya, x terfikir ke yg pengguna2 prabayar atau lebih dikenali sbg prepaid kebiasaannya dari golongan pelajar dan pekerja yang berpendapatan rendah.. kalau laa, caj 6% ni terus dikenakan kpd pengguna, x mustahil pada masa akan datang caj berkenaan akan meningkat.. dan sekali gus tidak semua pengguna mampu menggunakan perkhidmatan telekomunikasi tersebut.. ejulz harap pihak kerajaan dan pihak syarikat berkenaan memikirkan bebanan yg akan ditanggung oleh pengguna dari golongan pelajar dan pekerja berpendapatan rendah..

TERIMA KASIH KEMENTERIAN PENERANGAN, KOMUNIKASI DAN KEBUDAYAAN & KEMENTERIAN PERDAGANGAN DALAM NEGERI, KOPERASI DAN KEPENGGUNAAN KERANA MENANGGUHKAN PELAKSANAAN CAJ TERSEBUT DAN MENGAMBIL BERAT TENTANG HAK PENGGUNA. HARAP CAJ 6% TERSEBUT X JADI DILAKSANAKAN.. TQ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...