Thursday, 9 February 2012

Aku menang Ipad.. Yeaaayyyy!!!

Pertama kali ejulz mengenali mface adalah melalui blog.. Jalan punya jalan, terjah punya terjah hingga laa ejulz terjumpa satu tajuk "mface laman sosial pertama Malaysia".. ape lagi terus bukak 1 akaun.. sebab nak sokong laman sosial Malaysia..

Bila ejulz dah bukak akaun tu baru ejulz perasan yang mface ada buat satu contest menangi 1 Ipad 1 minggu.. ape lagi, ejulz pun turut serta memeriahkan contest la.. kadang2 sampai x cukup tido.. ejulz x cukup tido pun baru dapat point hampir 20k seminggu.. xtau la yg dapat point hampir 50k tu.. ish3.. dasyatt.. ilmu ape la yang diorang gune sampai x tido.. hehehe

Akhirnya ejulz menang Ipad tu.. tapi rupanya dalam mimpi je laa.. hahaha.. Niat di hati kalo menang ipad 2 nak bagi kat org yg tersayang.. tapi x berhasil..

#sory "Si guLE".. ejulz x berjaya.. :(

17 comments:

  1. ko buat suspen je, baru nak gi bilik ko... :p

    ReplyDelete
  2. http://celotehsibulat.blogspot.com/2012/02/pergaduhan-di-hari-persandingan.html - aku rasa ko salah sorang saksi kejadian nih...

    ReplyDelete
  3. dah lah x pernah pakai ipad2 .. kalau menang nak kasi org tersayang lak .. hurmmm x betul cara tuu
    pakai utk diri sendiri dulu , bila dah mampu baru belikan utk org tersayang ituu ;)

    sayangi diri sendiri terlebey dahulu , sebahagiaanya barulah menyayangi org istimewa itu ..
    sekali mimpiii lorrrrrrrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  4. best lar gf dia ada org nak bg dia iPad..keh3..

    nasib baik mimpi..kalau x dah jeles dah nie! ahhaha

    ReplyDelete
  5. hahahhaha.
    senget ejulz.
    baru nak wish congrats.
    hahahahaha.
    tapi untungla dalam mimpi pun dpt gak merasa. hahaha ;p

    ReplyDelete
  6. razzwey : biasa laa.. gempak x? hahaha

    ReplyDelete
  7. kak ieda : dah niat camtu.. xpe, kalo kita buat baik kat org insyaallah akan ada org buat baik kat kita jugak.. hehe :)

    ReplyDelete
  8. eleh cik bambam.. dia slalu je dpt hadiah.. hehe

    ReplyDelete
  9. ima.. syok dlm mimpi je laa.. hehe

    ReplyDelete
  10. aisehhh! baru je nak ucap tahniah bila baca title, tapi bila baca isi..gelak je la jawabnya. ahahaha

    ReplyDelete
  11. wau kalau dapat ipad nak bg kat org tersayang...untung lah Terdapat dalam mimpi jerk

    kalau tak .
    jeles saya :)huhuhuh

    ReplyDelete
  12. la....mimpi ka?? adehhh

    terfikir2 smpai termimpi neh..heheh

    ReplyDelete
  13. hehe berjaya menyaspenkan sy huhu

    ReplyDelete
  14. Enna Banana : hehe.. ape nak buat.. berangan je laa..

    ReplyDelete
  15. ir yien 9897 : xyah jeles2.. suh la org tersayang belikan.. :)

    ReplyDelete
  16. ILA HonEyBuNNy : tu la pasal.. hehe

    ReplyDelete
  17. Lina : boleh buat cite suspen lps ni.. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...