Monday, 26 March 2012

Antara "Cinta" dan "Budi"

Salam semua.. harap berada dalam keadaan sihat arini..

Ejulz xde ape2 cite arini.. semalam baru je lepas pegi tgk Grand Prix Malaysia kat Sepang.. tapi ejulz xnak cite pasal tu arini.. insyaallah kalo ada masa nnti ejulz upload gambar.. :) arini ejulz nak cite pasal Antara "Cinta" dan "Budi".. Ejulz selalu tengok cite melayu pasal kes2 camni.. Dan ejulz percaya perkara ni berlaku di alam realiti.. x kira la dunia artis ke.. dunia orang biasa pun sama jugak..

Berbalik kepada tajuk kat atas, pernah x korang tgk cite pasal seseorang yang terpaksa menerima seseorang bukan dasar cinta tapi kerana terasa terhutang budi..

p/s: ape pendapat korang? :)

6 comments:

  1. gua pernah kena... tapi last2 gua tolak cinta dia..

    ReplyDelete
  2. Clumsy Boy : kira ko la yg rasa trutang budi? ermm.. mcm2 liku hidup ni kan..

    ReplyDelete
  3. tak pernah..

    hi! salam singgah :) mostly kawan2 hubby pon dari sana :)

    ReplyDelete
  4. pernah..
    then yien bercinta ngn dier.. untuk dier teruskan hidup dgn berjaya..lps dia dah berjaya..yien tinggl kan dier,,,, :)

    sbb xder perasaan cinta kt dier :(

    ReplyDelete
  5. sbnrnya susah kalau dh termakan budi. hati kne ikhlas menerima.

    ReplyDelete
  6. tq atas pandangn korang sume.. ejulz amat menghargai..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...