Saturday, 31 March 2012

Kebahagiaan buat yg disayangi

"Adalah pedih bila dapat tahu org yang kita sayang menyimpan perasaan kat org lain, dan lebih lebih memedihkan bila dapat tahu org yang kita sayang tidak bahagia bersama kita.."


*mlm tadi xleh tido nyenyak lagi.. pejam celik pejam celik je mata ni.. hehe.. mungkin ada hikmah xleh tido nyenyak tu.. dpt gak ejulz bangun sahur.. hehe. alhamdulillah.. arini hari ke-3 ejulz berpuasa.. almaklum laa nak tengok power wataniah ni.. hehe.. harap kakak2, abg2, adik2 dan kwn2 semua doakan kesihatan ejulz.. semoga dengan berpuasa ni dpt menguatkan ejulz.. :)


camne ek kalo jumpa situasi camni? slalu tgk cite lam tv terfikir gak benda2 camni.. hehe.. pada ejulz, baik lepaskan saja pasangan kita tu.. biarkan dia berfikir utk kebaikan dia.. pilih yg mana dia rasa dpt bahagiakan dia.. dan pada ejulz gak, kalo ejulz berada di situasi tu adalah penting melihat org yang kita sayang hidup bahagia wpun bukan dengan kita.. betul x? hehe.. dah mcm pakar motivasi pulak.. hehe

3 comments:

  1. Of cause lah skit aty..
    awak.. tenangkan diri tuh adalah yang berbaik. Yes, mmg ada hikmah dari pkara yang blaku nie. saba naa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...