Saturday, 31 March 2012

Koleksi kad kawen.

Assalamualaikum n selamat petang. Harap semua berada dalam keadaan sihat dan berbahagia selalu..

Koleksi kad kawen? ok, tadi ejulz mengemas bilik yg dah menyerupai pusat pelupusan sampai dah.. hehe.. tengok syok nak buang apa yg patut tiba2 ejulz terjumpa kad2 jemputan yang ejulz dapat lepas balik dari kursus wataniah 20 mac lepas..

ni kad Encik Hazri.. EO di ofis ejulz..


ni pulak kad kawen Amalina, PA satu bahagian ejulz.. bertemu jodoh sama ofis..

ni pulak kad kawen Azuin, pun PA sama bahagian ejulz.. nama suami dia hampir2 sama ngan ejulz.. hehe


ni pulak kad kawen cik Raja Mira.. bakal puan.. hehe.. cantik kad ni.. siap ada rama2.. :)

* sebenarnya kad2 ni ejulz simpan n nak bagi "si guLE" tengok.. nak minta pendapat dia.. yg mana dia suka.. tapi ejulz x sempat nak tunjuk kat dia.. :( ermm.. xpe laa.. ejulz simpan kad tu utk kenangn masa depan.. hehe.

ada 15 minit lagi nak kemas.. jap g dah masuk waktu maghrib.. alhamdulillah tamat puasa arini.. :) nak sambung kemas jap.. hehe.. bye

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...