Friday, 23 March 2012

Pelengkap Hidup by Eren ft Romi

Aku bagai laut

tak bertepi dan tak berkarang

Aku bagai bintang

yang tak ditemani malam



Melihat dirimu

Ada senyum canda dan tawa

Yang membuat aku tak ingin pergi darimu



Teringat janji lamamu kepadaku

Teringat aku teringat

Teringat saat kau masih ada di sini

Temani ku sepanjang hari



Bila kau pergi jauh

Ingatlah aku

Bila ku disampingmu

Peluk tubuhku



Bila kau rindu aku

Panggil namaku ku datang menemuimu



Peluk erat jasadku

jangan lepaskan

Tetaplah kau disini

arungi malam



Kerna hanya dirimu, belahan jiwa

Pelangkap ku di dunia



Teringat janji lamamu kepadaku

Teringat aku teringat

Teringat saat kau masih ada di sini

Temani ku sepanjang hari



Bila kau pergi jauh

Ingatlah aku

Bila ku disampingmu

Peluk tubuhku



Bila kau rindu aku

Panggil namaku ku datang menemuimu



Oh peluk erat jasadku

jangan lepaskan

Tetaplah kau disini

arungi malam



Kerna hanya dirimu, belahan jiwa

Pelangkap ku di dunia



Bila kau pergi jauh

Ingatlah aku

Bila ku disampingmu

Peluk tubuhku



Bila kau rindu aku

Panggil namaku ku datang menemuimu

Oh peluk erat jasadku

jangan lepaskan

Tetaplah kau disini

arungi malam



Kerna hanya dirimu, belahan jiwa

Pelangkap ku di dunia
 
 
p/s : "si guLE" pelengkap hidupku..

6 comments:

  1. ehem2..kimsalam dgn si pelengkap hidup ktk k ^^

    ReplyDelete
  2. Kathy Tuah : insyaallah.. :)

    ReplyDelete
  3. alolaaa .. sweettt nyee.. cam lolipop :p

    ehh .. ni lagu apit kan ..? suka apit :)

    ReplyDelete
  4. fizafantagirO : hehe.. aah.. suka lagu apit.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...