Saturday, 21 April 2012

Berpisah jua akhirnya..

Salam.. harap semua berada dalam keadaan sihat..

Boring xtau nak buat ape hari cuti camni.. hehe.. Tajuk macam sedih je.. hehe.. abaikan.. hehe.. senyum selalu.. Layan jiwa dengar lagu hindustan pulak.. hahaha


SILA HADIRKAN DIRI ANDA UNTUK DITEMUDUGA DI GSC ******** PADA **.**.****SILA BAWA BERSAMA-salinan i/c-gambar ukuran passport*HANYA PERMOHONAN YANG LENGKAP SAHAJA AKAN DI TERIMA


Arini ejulz dapat msg dari GSC alamanda.. hari khamis lepas ejulz ada isi permohonan on9 utk keje partime kat sana.. Kalo boleh ejulz nak carik pendapatan lebih.. nak bantu mak ayah kat kpg.. nak buat simpanan utk masa depan sikit.. hehe. dan yg lbh penting utk ejulz luangkan masa yang terluang..



#harap2 dapat la partime ni.. doakan ejulz k.. :)


















*si guLE; ktk, kmk tauk lps apa yg kmk putuskn aritok, ktk akan ada komitmen lain.. kmk tauk ktk akan bhagia wpun xda kmk.. kmk tauk ktk dh x perlukn kmk teman ktk gik.. ktk dh ada org lain k teman ktk wpun ktk pdh ya hnya 'kwn'.. lepas tok mun ada rezki kmk nk polah partime kat GSC.. mun xpat cya pun kmk akan cuba crik partime kat tmpt lain.. kmk xtauk nak luang masa d cney.. kmk nak bzkan drik kmk.. lmk tok mun ada masa terluang kmk mesti akan dlokkan ktk.. knk tok ktk dah xda.. ktk dh pergi dgn khidupan ktk.. n kmk harap ktk akan bhagia dgn khidupan ktk knk tok.. n yg lbh penting jgn tinggal solat, doakan mak bpk ktk, doakan kejayaan adik2 ktk.. hepy slalu k.. maafkan kmk sbb unfren fb ktk.. kmk xmok org yg ktk syg n syg ktk klk jeles bila dpt tauk ktk msh contact kmk d fb.. maafkan kmk.. halalkan sgala mkn minum n perlakuan kmk lmk tok.. 



19 comments:

  1. perpisahan kdg2 bgus sbb utk mendewasnkn kite,n yg paling penting jdoh itu ttp ada aslkn jgn berputus asa..hehe :-)gud luck for part time job k..

    ReplyDelete
  2. people come n go..

    good luck interview~~
    ^^

    ReplyDelete
  3. people come n go..

    good luck interview~~
    ^^

    ReplyDelete
  4. sabar ye dikk
    akk tahu ejulz strong !


    & gud luck dear .. hurmmmm x der pilihan lain ke ejulz selain kerja disini .. ( sorri akk sekadar bertanya .. ) ... ;))

    ReplyDelete
  5. ow tedahhh ilek2..

    best juak keja tempt wyg, dpt ngga free hehe

    ReplyDelete
  6. elyna mirsada : mendewasakn org yg dh cukup dewasa cam ejulz.. hehe.. dh nak masuk kategori tua.. hehe.. tq ek. :)

    ReplyDelete
  7. kak ieda : insyaallah ejulz akan cuba kuat.. :)

    sbnarnya keja tu tuk isi masa lapang je slain nak dpt pendapatan lbh ckit.. keja waktu mlm.. hehe. xtau dpt ke x nnti..

    ReplyDelete
  8. cam best dpt keje kat GSC!! teringin keje kat wayang..haha

    ReplyDelete
  9. laa..knk pts gik?? sabarr..simo sedih2 ya..pedih ati ngga ya..

    ReplyDelete
  10. kmk doakan ktk dapat keja ya..amin..

    pasal ayat nak dibah sekali ya, kmk hanya mampu madah 'maybe, bukan jodoh ktk dgnnya..maybe juak jodoh ktk 2 nya bukan time tok..ney tauk 2 ke 3 tahun akan datang nak?'

    apa2 pun hapy selalu..kmk org geng blogger tu sentiasa ada dgn ktk..chewah ^^

    ReplyDelete
  11. ♥ wawawawa ♥ : xtau g dpt ke x.. saje nak wat partime.. keje malam. hehe

    ReplyDelete
  12. ~Sweet Honesty~ : kmk coba kuatkn drik.. ya la nk polah partime tok. k bz drik pun luang masa.. hhehe :)

    ReplyDelete
  13. Kathy Tuah : amin.. insyaallah mun ada jodoh.. kmk nak ucap makseh bnyk2 ngn geng blogger tok wpun x kenal dlm dunia maya jak, tp kata2 smngt cdak yg penting.. :)

    ReplyDelete
  14. saya follow 548, pleas follow back
    n coment suport
    thank

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...