Sunday, 22 April 2012

Lirik Lagu Tema Tentang Dhia – Di Atas Satu Cinta

Jejak-jejak langkahku
Bagaikan lemran waktu
Apakah ku masih bisa terus melangkah
Serpihan hihupku ‘kan ku bangun
di atas satu cinta
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku



*ktk, dlok kita slalu ngga cita dhia sama2.. wpun kita jauh, tapi kita rasa dekat glak.. komen setiap babak lakonan dlm cita ya.. hehe.. kmk rindukan saat ya.. mun ada ari kmk tlepas cita ya mesti ktk akan cita ngn kmk mlm ya.. kmk bena2 rindu ktk.. kmk harap ktk jadi 'dhia' kmk.. :(

14 comments:

  1. kmk xda gilak layan cita dhia tok..mak kmk jak layan..pasya nya cita dgn kmk..huhu..

    insyaAllah, masa akan pulihkan segala2nya klak..amin..

    ReplyDelete
  2. jgn sedey kwn ku..ms akn merubah segalenye..:-)

    ReplyDelete
  3. aku HaniAsyira : insyaallah.. :)

    ReplyDelete
  4. are_lin@yu : penulis pandai karang.. ejulz pandai copy je.. hehe

    ReplyDelete
  5. Kathy Tuah : best cita tok dlok.. ari2 kmk layan.. ada sikit jak x sempat ngga.. hehe

    ReplyDelete
  6. elyna mirsada : insyaallah.. smoga Allah beri kekuatan.. :)

    ReplyDelete
  7. ♥ wawawawa ♥ : mmg best.. :)

    ReplyDelete
  8. best gilak lagu ya..kmk suka ngga dhia..adakah dhia kedak cmya??hihi

    ReplyDelete
  9. sapakah jejaka terhangat si dhia ya...hope nya akan sentiasa mengingati ktk..nang sweet la ktk 2...

    ReplyDelete
  10. ~Sweet Honesty~ : nang best.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...