Tuesday, 24 April 2012

Ra Ya Nun Dal Wau

Sunyi je rasa kebelakangan ni..
Deringan bb dah x semeriah dulu..

Dulu "org kuning" ada je kat mana2.. sampai gayut 24 pun blh..
tp "org kuning" ni macam faham2 je ejulz dah jarang guna khidmat dia skang..
skang ni "org kuning" dah lari dari rumah ejulz..
dah x berkhidmat lagi..
tempat lain boleh pulak.. hurrmmm..
kenapa la boleh jadi camni..
8 tahun setia ngan "org kuning"..
dah la ejulz sunyi tanpa si guLE..
"org kuning" pun dah nak tinggalkan ejulz jugak ke..?








si guLE;






*Dlok dr pg smpei tido tpon mek bdering.. xda dr org lain.. dr ktk jak.. bulak la xda dr org lain.. hehe.. tp dr 85% deringan ya dr ktk.. dr pg smpei tido ada jak benda tak cita ngn kmk.. xda cgek pun yg ktk x pdh.. cmya juak kmk, suma mek cita ngn ktk.. masa ya wpun kita jauh kmk rs kita dekat glak2.. dlok sblm kmk jumpa ktk, kmk slalu dgr org pdh cinta jarak jauh tok xkan kekal lamak.. tapi kmk yakin kita mampu kekal lamak mun kita setia, xpernah bukak ruang hati k org lain.. kmk pcayak mun kmk setia, insyaallah pasangan kmk akan setia juak.. tapi tnyata kmk hnya insan biasa.. Allah yg tentukan segala.. Kdg2 kmk tfikir knk bila sorang tok setia, sorang gik mesti x setia.. Kdg2 kmk rasa bgs kmk jadi 'playboy' jak.. sbb kmk ngga org wpun nya playboy tp ada jak org yg setia ngn nya.. haha.. sampei tahap ya pmikiran kmk.. haha

20 comments:

  1. fatin tak beberapa faham apa yg awk tulis..tpi boleh la skit2..sabar la..maybe ada yg lebih baik :)

    ReplyDelete
  2. fhm gak ckit2 rupanya.. ingtkan x fhm langsung.. xpe la. xyah nak fahamkan.. cukuplah org yg dituju je faham.. :)

    ReplyDelete
  3. hohoho. si gule awk? awk sabar ya ! maybe ada yg lbh baek d luar sna. jgn sdey2 k. hdup msti d teruskan. Ngee :DD

    Btw, kitak follow blog kameq. hakhak. btol ke apa yg sy ckap tuh? Hikhik ^___*

    ReplyDelete
  4. hehe..suhlah orang kuning datang teman balik..hihi

    ReplyDelete
  5. sy pnh terluka dek cnta jrk jauh..skg msh menantinye hingga jantung ini berdegup even dy nth ke mane

    ReplyDelete
  6. CiK FizA : tq.. amin.. betul la tu.. :)

    ReplyDelete
  7. are_lin@yu : xtau la nape org kuning hilang dtg hilang dtg kat rmh.. sblm ni ok je..

    ReplyDelete
  8. elyna mirsada : dia entah ke mana? ermm.. sabar k.. insyaallah kalo dah jodoh xkan ke mana.. :_)

    ReplyDelete
  9. sabar ktk! jgn dikenang gilak k.. insyaAllah, ada yg lebih bait darinya..

    ReplyDelete
  10. Kathy Tuah : insyaallah.. mls dah nak pk psl cintan cintun tok mun ikot ati.. jerak dah rasa..

    ReplyDelete
  11. org kuning tu digi ka?? hihi..

    ktk sabar ya..semua pasti ada hikmahnya..

    ReplyDelete
  12. loor dikk
    jgn lah sedih2 macam nie
    memang sukar sikit nak lupakan .
    ada ketika perasaan rinduuu akan menerjah .. tapi percyalah dik ..
    akan ada sinar menantimu ..
    dan akan ada insan yg akan menyinggah dihatimu ..
    percaya pada ketentuan allah
    adakalanya kita tidak sedar , ada org yg sebenarnya mengambil berat terhadap mu ..
    berdoa selalu .. alwayssssss ;)

    ReplyDelete
  13. Syakir Rahman : bukan jiwang habis tp dah abis jiwang dah.. hahaha

    ReplyDelete
  14. ~Sweet Honesty~ : xtauk la nyawa tok.. kejap sabar.. kejap mun ingt nya xpat tahan sa nyawa.. hee

    ReplyDelete
  15. insyaallah kak ieda.. ejulz cuba kuatkan hati.. makaseh atas nasihat tu.. :)

    ReplyDelete
  16. Khairul Hakimin B. Muhammad : hanya org tertentu je boleh faham.. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...