Friday, 13 April 2012

Rahsia Cinta Lelaki...

Salam semua..

Boring sangat arini.. mcm dh xde semangat nak jalani hidup ni.. hurmm.. tapi ejulz tetap kuatkan diri sbb ejulz msh ada mak ayah yg perlu ejulz jaga.. ejulz nak jaga diorang sepertimana diorang jaga ejulz dari kecik smpai skang ni.. Terima kasih mak..  terima kasih bapak..

xtau nak buat entry ape.. tadi BW je.. tiba2 tgk entry bertajuk "RAHSIA CINTA LELAKI" kat blog Yaya Alya.. nak share pasal tu je la.. hehe.. korang terjah2 la blog si Yaya tu.. hehe

Berikut adalah tanda-tanda lelaki yang jatuh cinta dengan jujur dan ikhlas:

1.Si dia bersungguh-sungguh melakukan sesuatu untuk kekasihnya dengan rela dan bukan kerana terpaksa.

2.Si dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan sanggup berubah demi menyenangi hati pasangannya.

3.Si dia banyak menasihati kekasihnya kerana si dia amat menyayangi kekasihnya.

4.Si dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluap-luap. (maksud: mengambil berat setiap apa yang dilakukn oleh kekasihnya)

5.Si dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.

6.Si dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana si dia sentiasa berasa curiga jika kekasihnya dikacau lelaki lain.

7.Si dia tidak suka ada lelaki lain rapat dengan kekasihnya.

8.Si dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya.

9.Adakalanya si dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian kerana si dia mahu kekasihnya melayannya lebih dari orang lain.

10.Si dia menjadi orang yang paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja.

11.Si dia pandai merajuk hati kerana ingin dipujuk dan dimanjai oleh kekasihnya.

12.Si dia akan menggelabah apabila kekasihnya berjauhan daripadanya terlalu lama.

13.Si dia sentiasa memastikan keselamatan kekasihnya.

14.Si dia mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri.

15.Si dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya kerana si dia tidak mahu kasih sayang antara mereka menjadi luntur.

16.Si dia tidak akan melayan perempuan lain yang tidak ada urusan penting dengannya.

17.Si dia cuba meluangkan lebih banyak masa dengan kekasihnya walaupun terpaksa mengorbankan masa dirinya sendiri.

18.Si dia membanggakan kekasihnya di depan orang lain.

19.Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, si dia akan berasa serik dan tidak percaya dengan cinta perempuan lain namun si dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya.

20.Apabila timbul orang ketiga, si dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya.

21.Si dia menganggap kekasihnya sebagai orang yang paling dipercayainya dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri.

22.Si dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau si dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100% mencintai kekasihnya.

23.Si dia sanggup menitiskn air mata demi kekasihnya. Bukan semua lelaki sanggup menitiskan air mata hanya untuk seorang perempuan. (Tidakkah anda terharu melihat seorang lelaki yang sanggup menitiskan air mata demi anda?)



*si guLE, ktk nak pegi rmh auntie ktk kul 1.45 tok klk.. sory, kmk xpat nak reply msg ktk.. tgn mek gatal glak nk reply.. tp kmk xpat.. sory bnyk2.. hati2 bila jalan ya klk.. hati2 mbak keta.. jgn mbak laju2 glak.. bila dh diam rmh auntie ktk klk.. jgn leka.. jgn tggl solat.. kmk akn sntiasa tunggu ktk sayang.. love u..

 


10 comments:

  1. owh ic...cenggitu rupenye..hmm

    ReplyDelete
  2. kenapa mesti perempuan yerk nak jaga hati lelaki..eceh2 padahal klau laki pun kan tnyer perkara sama kan :) huhu..

    tp my pkwer takder ciri2 kat atas..hehehe "joke"

    ReplyDelete
  3. rasanya laki ke prempuan ke..bile jatuh cinta mesti ada salah satu yg tersenarai di atas ^^

    ReplyDelete
  4. liyana : ntah la.. ni pun copy je.. hehe

    ReplyDelete
  5. ~Sweet Honesty~ : ng sweet.. tp mun org x hargai xguna juak.. hurmm

    ReplyDelete
  6. ir yien 9897 : mane de.. pompuan ke llaki ke, dua2 kene jaga hati satu sama lain.. :)

    ReplyDelete
  7. ♥ wawawawa ♥ : sama je.. :)

    ReplyDelete
  8. susah dikk nak dpt cinta lelaki yg jujur .. kalau ejulz diantaranya , alhamdulillahhhh sungguh beruntung wanita yg memiliki hati mu ;)

    ReplyDelete
  9. kak ieda : kdg2 terfikir knapa kalau seorang yg jujur biasanya akan jumpa org yg x jujur.. ye la kan.. slalu kt tgk org putus hubungn sbb curang.. mesti ada slh sorang yg curang.. x fhm.. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...