Thursday, 5 April 2012

Santapan Minda (1)

"Jangan sesali apa yang sudah pergi. Jangan tangisi apa yang sudah tiada. Tetapi bangkitlah dan bina kembali apa yang telah hilang dan pergi."






*kmk senang glak bila dgr sora ktk.. kmk rindu glak.. wpun ktk blm sdia trimak kmk spenh ati ktk, kmk akan tetap nggu ktk.. apa yang kmk mok, ktk jg mkn minum, jaga ksihatan ktk.. kmk mok ktk jd kuat.. sntiasa doakan org tua ktk.. dan kmk harap ktk jgn mainkn perasaan sapa2 gik lps tok.. sbb ktk pelu ingt yg stiap apa yg kita polah akan dpt blasan.. kmk xpa, kmk dh lamak maapkn ktk.. bg kmk xda slh ktk ngn kmk.. n kmk x penah rasa nyesal kenal ngan ktk.. bagi kmk ktk amat smpurna bg kmk.. tapi ktk diuji dgn pkara camtok.. andai ktk temu kebahagiaan ktk lps tok.. jgalahnya bait2.. kmk akn sntiasa doakn ktk.. :)

10 comments:

  1. ....and move forward.....jangan backwrd pulak :)

    ReplyDelete
  2. c'axoera ヅ : insyaallah.. :)

    ReplyDelete
  3. are_lin@yu : sy pun suke gak.. sbb tu paste kat blog ni.. hehehe

    ReplyDelete
  4. setuju dik, hidup harus di teruskan, insyallah, allah sehtiasa bersama kita :-)

    ReplyDelete
  5. wow,mule2 tak paham sgt ape yg awk ckp ni,hehe lme2 dah fhm.sorry, --'

    don't hold grudge dlm hati,sentiasalah bersihkan hati and sentiasa dkt dgn ALLAH,insya-ALLAH,dpt berkat nant. :)

    ReplyDelete
  6. mizzkechique : btul tu.. :)

    ReplyDelete
  7. kak ieda: insyaallah.. :)

    ReplyDelete
  8. Miss A : amin.. waaa.. mgkaji bhs sarawak ek? hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...