Monday, 9 April 2012

Sekali lagi 9hb jadi sejarah..

Sekali lagi 9hb jadi sejarah.. tapi kali ni 9hb April 2012.. nak tau ape dia yg jadi sejarah tu?? hehe.. kalo korang dengar jgn gelak pulak k.. hehe.. sebenarnya ejulz baru je menderma darah.. 1st time dlm seumo hidup ejulz.. sblm ni memang ada niat nak derma, tapi x kesampaian bila tgk badan ejulz yg kurus mengering ni.. hehe.. tapi tadi ejulz kuatkan diri pergi dengan member sepejabat pegi derma.. tuan blog Celoteh Si Bulat si Razzwey..

Korang jgn gelak pulak.. ni 1st time tau ejulz derma darah ni.. hehe.. siap gelak2 lagi masa derma tadi.. tapi dalam hati gelabah gak.. hehe.. t insyaallah ejulz upload gambar yg Razzwey ambik tadi.. :)





*kmk harap ktk sntiasa jaga ksihatan ktk.. jg mkn minum ktk.. jg family ktk.. n jg hati org yg ktk syg klk, sepenuh hati ktk .. belajarlah utk setia..

6 comments:

  1. snng aje kan derma.. tp ramai yg tak derma2..

    ReplyDelete
  2. moga insan kesayangan ejulz sht di sana...ejulz pun moga sht selalu ye.

    ReplyDelete
  3. nuyui a.k.a miss YUI : aah.. senang je.. mula2 mgelabah gak sikit.. tp buat muka macho je la.. hehe

    ReplyDelete
  4. bagusnya awak derma darah..saya pon x pernah derma darah seumur hidup

    ReplyDelete
  5. Liza Razak : ingtkn lepas derma bdn jd lemah.. alhamdulillah aritu ok.. siap g gym g ptg tu.. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...