Wednesday, 11 April 2012

Tsunami

Arini kecoh keluar berita tentang Tsunami.. ejulz xtau apa2 pun pasal gegaran ni semua.. kalau si guLE x tanya masa sms ptg tadi mmg ejulz xtau.. bila ejulz on9 fb rupanya dah kecoh benda ni.. sempat gak tgk2 berita harian on9.. alhamdulillah xde apa2 stakat ni..

Mutakhir Cetak . Emel Rakan . Amaran tsunami di Malaysia tamat jam 10 malam











2012/04/11


KUALA LUMPUR: Jabatan Meteorologi menamatkan amaran tsunami di Malaysia pada jam 10 malam ini selepas gempa bumi menggegarkan Aceh, petang tadi.

 



"Kita nampak bulan, tapi sebenarnya bulan itu sangat jauh. Kita tak nampak ALLAH, tapi ALLAH itu tersangatlah dekat dengan kita.."





*Kmk senang glak bila ktk msg kmk.. wpun mgkin d ati ktk, kmk stakat kwn biasa.. Kmk tauk ktk bingong glak pasal tsunami ya.. ktk beriya2 nak ngga berita.. wpun kmk tauk ktk x suka ngga berita.. bena2 ktk ingin tauk pasal tsunami.. sbb ktk bingong glak.. kmk tauk ktk bingongkan org yg ktk syg.. bkn kmk.. :(

28 comments:

  1. aduhh takutnya kan ..
    semua ini amaran dari allah yg melihat bumi semakin mengecil ..

    ReplyDelete
  2. betul tu kak ieda.. smoga umat islam smakin rapat denganNya..

    ReplyDelete
  3. syAzAnA : sntiasa berdoa smoga sntiasa dipeliharaNya.. amin

    ReplyDelete
  4. dahl ah baru mpi tsunami mmg takut..huhu

    ReplyDelete
  5. mudah-mudahan semuanya dalam keadaan baik..Amin

    ReplyDelete
  6. ps : jgn merindu2 org yg dah x der dik ;)

    ReplyDelete
  7. takutkan semalam.. dapat rasa kat rumah... Tapi ALhamdullillah amaran tsunami ditarik balik..

    ReplyDelete
  8. are_lin@yu : slalu bdoa.. insyaallah xde apa2.. mohon perlindungan dariNya.

    ReplyDelete
  9. doakan ejulz kuat hadapi smua ni kak eida..

    ReplyDelete
  10. Nurul Akmal : alhamdulillah.. family call dari swak tnya ada rasa gegar x.. smalam dok rmh sehari2.. alhamdulillah xde rasa..

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah amaran tsunami ditarik balik...

    takot oo jadi cm ritu!

    ReplyDelete
  12. semoga kita masih mengingati kekuasaan allah,dan bnyk kan berdoa kepadanya..

    nice quato :)

    ReplyDelete
  13. penuh himah kata2 tu..Allah dekat dengan kita, kita pun kena dekatkan diri pada Nya :)

    ReplyDelete
  14. gerunn jak..kmk pun siktau tsunami..adk kmk yg d kedah madah..cpt2 kmk ngga brita..aduhh...mudahan kta semua dilindungi dari segala bencana..

    ReplyDelete
  15. rahsia Allah. Dia nak tunjuk sesuatu yang kadang umat-Nya tak nampak. moga kita semua dijauhkan dari malapetaka..

    ReplyDelete
  16. huhuh marek nang shock abis kmk.. bukak mek tb ngga news jak.. bgg nyawa..

    ReplyDelete
  17. ♥ wawawawa ♥ : alhamdulillah..

    ReplyDelete
  18. ir yien 9897 : amin.. Allah Maha Besar..

    ReplyDelete
  19. Tihara : betul tu.. Allah sentiasa dekat dgn hambaNya.. tp kdg2 hambaNya alpa dgn nikmat dunia yg sementara..

    ReplyDelete
  20. ~Sweet Honesty~ : amin.. kmk si guLE yg pdh.. pasya family mek d kuching tnyk.. mun ndak xtauk juak mek..

    ReplyDelete
  21. izfanora : amin. smoga dijauhkan..

    ReplyDelete
  22. eva : ya laa.. bingong juak sikit.. :)

    ReplyDelete
  23. eva : ya laa.. bingong juak sikit.. :)

    ReplyDelete
  24. semoga kta suma dijauh bencana alam mcm tok..amin..(marek terkejut juak dengar berita pasal tok..)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...